PICTURE MY LIFE | November '15

maandag 30 november 2015


Dit klinkt weer cliché als wat, maar november is voor mij razend snel omgevlogen. Ondanks ik zo'n drukke maand heb gehad heb ik jammer genoeg niet zoveel op foto kunnen vastleggen. Ook was het een bewogen maand met de gebeurtenissen in Parijs (en wat er nog allemaal bij komt). Iets wat ik moeilijk kon loslaten en wat continu door mijn hoofd spookte. 
In ieder geval kijk ik nu wel weer uit naar de kerstperiode en neem ik vandaag afscheid van november. 



Mijn Yankee Candle bestelling kwam aan! De kerstcollectie ruikt elke keer opnieuw heerlijk en omdat er bij Beautymelon gratis verzendkosten waren (bij het bestellen van een Yankee Candle product) kon ik het natuurlijk niet laten om ondertussen nog wat nieuwe geuren te bestellen.


Begin deze maand maakte ik nog een lange herfstwandeling met een vriendin. 


Snapshot van de 'NAKED' collectie!


Met Steffi ging ik een zondagnamiddag shoppen in Maastricht. We hadden een erg leuke dag samen, want ondanks we elkaar voor het eerst zagen klikte het meteen. Laatste stop was nog iets lekker gaan drinken bij CoffeeLovers. Een favoriet van mij!


De Lush goodies die ik van Maastricht meenam! 


Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe tattoo artiest (ik ben nogal kieskeurig geworden) en besloot om naar de Tattoo Conventie in Brussel te gaan. Hier staan artiesten van over de hele wereld, je kan hun werk zien en als je geluk hebt die dag nog een tattoo laten zetten. Ik heb echt supermooi werk gezien. Alleen helemaal naar Noorwegen of Barcelona reizen zou ik ook niet zo snel doen voor een tattoo.


Mijn Zoeva Cocoa Blend palette kwam aan! Hier heb ik lang naar uitgekeken.


En hier is een look met het palette. 


Kruidnoten en Adele waren een perfecte combinatie op een productieve zaterdag. Haar nieuwe album is weer legendarisch, echt super! Ik hoop dat ik tickets kan scoren voor haar concert in juni ♥ 


Dit jaar tel ik niet met chocolaatjes af naar kerst, maar met deze leuke L'Occitane adventkalender. Hij staat hier al even op mijn kast wat het extra moeilijk maakt om nog geen deurtje te openen haha


Geïnspireerd door Adele maakte ik deze look. Ik had er een video van gemaakt, maar hij is niet zo goed gelukt. Ik ben nogal perfectionistisch op dat gebied. Als ik tijd heb probeer ik hem opnieuw te maken! 


Winterland heeft zijn deuren weer geopend in Hasselt en natuurlijk ging ik al snel een kijkje nemen. Het werd wel eerder een eetfestijn, maar de sfeer blijft er gezellig. Op de foto: poffertje, nomnom!


En nu gaan we naar de mooiste tijd van het jaar. Van mij mag deze maand in slow motion voorbij gaan. Ik hoop er intens van te kunnen genieten en op tijd mijn kerstlijstje klaar te krijgen! 

♥ 

6 opmerkingen

  1. Wat een leuke terugblik op je maand. Het Zoeva Cocoa Blend palette is echt mooi en de look die je ermee hebt gemaakt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto en mooie palette heb je hier laten zien. Je ooglook is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke look die je hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Ik ben ook helemaal weg van het nieuwe album van Adele. 'All i Ask' is mijn favoriet ;-) Ik hoop dat ik tickets kan bemachtigen! Ik vind je Adele look wel geslaagd hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's, vooral de look van Adele is erg mooi :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.