De leukste Beauty Adventskalenders voor 2015

dinsdag 3 november 2015


Volgende maand is het dus al kerstmis, kan je het geloven?! Stiekem ben ik natuurlijk al bezig met voorbereidingen, waaronder de cadeautjes. Nee, niet enkel om te krijgen, maar ook om te geven. Ik vind niets leuker dat iemand te plezieren met een kleinigheid. Maar onszelf mogen we ook niet vergeten en wat is er dan leuker dan een beauty adventskalender om af te tellen naar deze feestelijke dag? Ik deel vandaag de leukste en probeer niet al teveel spoilers te geven! 



Lush - The 12 Days Of Christmas
Als ik er op tijd bij was had ik hoogstwaarschijnlijk deze van Lush besteld, maar hij lijkt online al uitverkocht te zijn. Heel erg jammer, want ik ben nu eenmaal dol op Lush. Ik heb er geen idee van als hij nog in de winkels te verkrijgen is, maar ik ga het volgend weekend navragen!

Deze kan je zowat vergelijken met één van zulke beauty boxen, maar dan in het groot. De merken zijn me bijna allemaal nog niet bekend, maar kleine spoiler: deze adventskalender bevat oa iets van Tweezerman, Caudalie en Eyeko.



Jammer dat hij zo aan de prijzige kant is, maar dat is wel te verstaan bij zo'n high end merk. Deze adventskalender bevat zowel travelsize als fullsize producten. 


Voor de nagellak liefhebbers onder ons is deze van Ciaté wel echt een pracht cadeau voor zichzelf. Ik vind de verpakking hiervan één van de winnaars uit de lijst! London! 


Benefit - Party Poppers €48
Gotta love Benefit! Een kalender vol met mini's van hun bestsellers. Kan niet slecht zijn natuurlijk! 
Aangezien Benefit nu ook te verkrijgen is bij INNO ben ik benieuwd als ze hem daar gaan hebben. 


The Body Shop 
Excuse me voor de big ass spoiler, maar ik vond niet meteen een andere versie om te laten zien. The Body Shop brengt al enkele jaren een adventskalender uit en vaak ook in verschillende prijs categorieën. Helaas is er geen online shop voor ons van TBS, dus zeker eens navragen bij een winkel in je buurt.


Diptyque €349
Voor wie van erg luxueze kaarsen houdt is deze weer perfect. Vanaf half november zou hij te verkrijgen zijn bij Selfridges. 


Jo Malone €363
Een belachelijke dure adventskalender (net als die van Diptyque trouwens), maar als ik geld teveel had kwam hij meteen in huis! Love it! 


Oeh, met L'Occitane maak je me ook altijd blij. Deze zit vol met kleine verrassingen, van handcrèmes tot douchegel. 

Ook Tanya Burr is slim geweest en brengt dit jaar haar eigen adventskalender uit. In één
van haar recente video's op YouTube laat ze alles zien wat erin zit, maar dan is de verrassing natuurlijk al weg. Hint: aan nagellak, lipgloss en oogschaduw zal je geen gebrek hebben!


Omdat ik elk jaar mijn ogen uitsteek bij deze leuke kalenders heb ik besloten mezelf te verwennen en er eentje uit te kiezen. Welke het is geworden hou ik nog even geheim, maar je zal hem binnenkort wel ergens zien verschijnen!

Welke adventskalender spreekt jou het meest aan? Als ze dat niet allemaal doen haha!


♥ 

14 opmerkingen

  1. Zoiets is gewoon écht te schattig hihi! Ik zou alleen nooit alles gebruiken en dan vind ik het wel zonde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had die van Lush ook wel gewild... Die van Charlotte Tilbury lijkt me ook heel fijn, maar idd erg duur. Van Benefit heb ik al zoveel dat ik denk dat ik met veel dubbels zou eindigen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die adventskalenders altijd heel erg leuk! Heel leuk ook om met de feestdagen cadeau te doen. Wow die van Jo Malone is inderdaad wel heel erg prijzig zeg. Die van Ciaté heeft inderdaad de mooiste verpakking. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW, die van the Body Shop lijkt me onwijs tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMG, ik zou ze echt allemaal willen! Ze zijn stuk voor stuk zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. VInd er zoveel te duur helaas :( maar ziet er allemaal mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah ja ze zijn heel leuk! Toch sla ik zulk soort producten toch vaak over. Ga liever voor de andere limeted producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die van The Body Shop is altijd fijn! Die van L'Occitane en Benefit zien er ook leuk uit. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zóveel mooie kalenders! Die van Selfridges, Diptyque, Charlotte Tilbury, ... om er maar een paar te noemen. Zalig! Ik ga het misschien toch maar op de normale chocoladekalender houden, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil ook graag een advent kalender, maar weet nog net welke :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze er ook altijd zo mooi uitzien! Ik ben nog wel benieuwd naar die van Benefit en L'Occitane omdat die van prijs goed meevallen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil ze gewoon allemaal! Wat een pareltjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.