Kiehl's | Midnight Recovery Concentrate

vrijdag 13 november 2015


Ik kan net zoveel genieten van make-up als van goede skincare producten. Het is ook de basis die je niet mag vergeten als je wilt dat je huid er flawless uit moet zien. Make-up doet veel, maar verricht ook geen wonderen. Zo zal je bv. droge plekken al snel terug zien als je je foundation hebt aangebracht. Dus dat wilt zeggen: verzorg je huid goed, want je wilt er nog lang goed (lees: vooral rimpelloos) uitzien, toch? 
Overlaatst gaf ik hier al aan dat ik op zoek was naar een nieuwe nachtverzorging en ik heb er eentje gevonden.. 


KIEHL'S MIDNIGHT RECOVERY CONCENTRATE
Kiehl's is een merk waar ik nog niet heel bekend mee ben, maar ik moet dan ook al tot Antwerpen gaan waar er een Kiehl's shop ligt. Leuk nieuws wel: Kiehl's zou binnenkort ook in Maastricht te verkijgen zijn. Dat ligt toch weer net wat dichterbij en een tripje naar Maastricht sla ik nooit af. 

Na de nodige uitleg in de Kiehl's shop besloot ik het Midnights Recovery Concentrate mee te nemen. Dit is geen serum, maar een goedje dat vooral bestaat uit oliën zoals oa teunisbloem olie en essentiële lavendel olie. 

Wat wordt er belooft? 
Dit krachtige elixir op basis van planten werkt de hele nacht om de huidbarrière te regenereren, te repareren en te herstellen met als resultaat een huid die er 's ochtends jonger uitziet. Biedt de huid 's nachts, op het moment dat ze het meest receptief is, de essentiële voeding. 

Het Midnight Recovery Concentrate is voor 99,8% natuurlijk, bevat geen parabenen en parfum. Toch ruikt hij heerlijk naar lavendel, maar niet op een overheersende manier. Wel perfect voor 's avonds te gebruiken, omdat lavendel ontspannend werkt. 


Er wordt aangeraden 2 tot 3 druppels aan de brengen na het reinigen 's avonds. Dit is ook meer als voldoende. Het pipet doseert makkelijk, je drukt bovenaan zodat de druppels eruit komen. 
Daarna masseer je dit concentraat over je gezicht zodat het helemaal verdeeld is. 
Dit is trouwens zo'n product waar je erg lang mee verder kan. Je kan nauwelijks zien dat ik het al elke dag heb gebruikt. 

RESULTAAT
Ik gebruik het Midnight Recovery Concentrate ondertussen meer dan drie weken en kan al moeilijk zonder. Mijn huid voelt super glad aan en ziet er gezonder uit. Als ik een nachtje slecht heb geslapen merk ik dit niet meer aan mijn huid. Ik blijf mijn gezonde glow behouden en zelf beter dan ervoor. Ook heb ik helemaal geen last meer van droge plekken en dit is wat ik net nodig had, zeker nu de winter eraan komt. Jep, in love with Kiehl's Midnight Recovery Concentrate!

Prijs 30ml: €40,00 

3 opmerkingen

  1. Gek hoe je zo gewend raakt he? Het is zeker een goed product! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ik wil deze echt al ontzettend lang proberen!
    Lijkt me zo een fijn product..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dit is ook één van mijn all-time favorieten. Het doet wat pijn aan de portefeuille, maar is het zo waard!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.