LUSH | The Experimenter Bath Bomb

zaterdag 14 november 2015


Ik ga je alvast waarschuwen dat je nog heel wat Lush producten hier voorbij gaat zien komen. Vorig weekend ben ik met Steffi een nieuwe lading van de kerstcollectie gaan halen. Deze is dan ook onweerstaanbaar, want hoe leuk zien de bad producten er wel niet uit. Na de Intergalactice bath bomb probeerde ik deze keer The Experimenter. Apart van vorm en erg verrassend. 


The Experimenter is een zeshoekige bath bomb met verschillende kleuren. Hij bevat kleine glitters die je van dichtbij kan waarnemen (en nadien ook op je vingers!). 
De geur wordt omschreven als: fairtrade vanille absolue, tonka en vetivert. Voor mij zo'n typische Lush geur waar iedereen wel van houdt. 


KLEURRIJK TAFEREEL
Eenmaal in bad verandert hij je water is een kleurenpalet. Een kunstwerkje op zich en erg mooi om naar te kijken. Als je van kleurrijke taferelen houdt dan is dit zeker iets voor jou! Als de bath bomb is uitgewerkt ziet het water er moddergroen uit. Niet echt iets wat ik verwacht had van zo'n fleurig spektakel. Dit vond ik wel een domper op de feestvreugde. Je ziet er ook nog gouden glitter doorheen drijven, maar dat redde het voor mij niet. 

Ja, hij is heel leuk als je hem in het water gooit, maar het einde is wat teleurstellend of je moet natuurlijk van moddergroen houden. 

Prijs: €5,95


♥ 

9 opmerkingen

  1. De kleuren in het begin van het nemen van eem bad waren prachtig. Jammer dat het daarna mosgroen werd.
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een effect zeg!! Jammer dat het uiteindelijk groen is haha, deze combi is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze lijkt me heel erg gaaf er was nog eentje die ik heel tof vind met allerlei kleurtjes maar die is helaas uit het assortiment gehaald... Deze vervanger lijkt me fijn!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf effect zo in het begin. Jammer dat het alleen groen werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het begin ziet er spectaculair uit. Jammer van het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh hiervoor alleen al zou ik een bad willen!! Wel jammer dat het dan zo groen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond hem helaas niet zo lekker ruiken, maar het kleurpalette in begin is wel mooi. Jammer dat het daarna groen wordt :( x

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.