LUSH | BUTTERBEAR Bath Bomb

vrijdag 27 november 2015


Hoe leuk de kleurrijke bath bombs van Lush ook zijn, erg verzorgend voor de huid kan je ze niet noemen. Af en toe eens afwisselen (niet dat ik dagelijks met een bruisbal in bad ga FYI) met een verzorgend bad product kan dus zeker geen kwaad. Laat er nu in de kerstcollectie van Lush de überschattige Butterbear zitten. Een beertje met een hoog knuffelgehalte en wel doordat hij je huid zo zacht maakt! 


STUKJES CACAOBOTER VOOR EEN ZACHTE HUID
Ook al is de Butterbear een bruisbal, hij bevat kleine stukjes cacaoboter (deze zie je goed zitten van dichtbij) die de verzorging voor hun rekening houden. 
Cacaoboter wordt net zoals shea butter vaak in body butters gebruikt en staat er voor gekend om je huid lekker zacht te maken. 
Dit beertje ruikt heerlijk naar vanille. Simpel misschien, maar heel aangenaam! 

Eenmaal je hem in bad gooit bruist de butterbear op, maar blijven de stukjes cacaoboter wel nog een tijdje ronddobberen. Ze smelten erg langzaam, maar je merkt vrijwel snel dat het badwater wat 'melkachtig' wordt.

Na even 'berelekker badderen' is mijn huid nadien lekker gevoed en verzorgd. Het is niet meer nodig om nog een body butter naar boven te halen. 

Ik ben fan van de Butterbear! 

Prijs: €2,95



♥ 

11 opmerkingen

  1. Wat een leuk beertje hihi., ik baal hierdoor wel eens dat ik geen bad heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een cutie om te zien! Altijd zo zonde om in bad te gooien hé?! Gelukkig krijg je er een heerlijk verzorgend bad voor terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vormgeving van de badproducten van Lush vind ik altijd zo leuk. Jammer dat ik nou zelf geen bad heb om het te testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is schattige zeg! Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd dus binnenkort maar eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk beertje. Ik wil hem niet eens opmaken als ik het zou kopen hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh zo cute en de geur spreekt me zeker ook wel aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij ziet er super cute uit!! En klinkt ook goed, ik ga hier weeral een zeer lange kerstmis lush wishlist hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind deze ook zo leuk & fijn in bad! Alleen wel wat klein voor bad, dus meestal doe ik er nog een flink stuk bubble bar bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb deze ook voor de eerste keer gekocht. Mijn huid voelde ook lekker zacht aan. Ga die zeker opnieuw kopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.