Yankee Candle Kerstcollectie | Winterglow - Cosy By The Fire - Berry Trifle

vrijdag 6 november 2015


I know, ik ben er vroeg bij, maar er is toch wel al een kleine kerststemming ten huize Griet. Vooral als de kerstgeuren van Yankee Candle zijn aangekomen die ik heb besteld. Snow In Love zat er ook bij, maar dit is een geur van vorig jaar dus daar kan je hier alles over lezen.
Over deze drie geuren vertel ik vandaag meer. Er zijn trouwens ook weer nieuwe geuren opgedoken dus het zou me niet verwonderen als hier binnenkort nog een pakketje aankomt. De winter moet ook nog beginnen dus we mogen natuurlijk niet zonder vallen! 


Winterglow Waxtart
Wordt omschreven als: een scherpe geur van berijpte bladeren op besneeuwde bomen, opgewarmd door gouden amber zonnestralen. 
Mijn mening: vrij frisse geur. Geeft me een 'koude boswandeling op een zonnige kerstochtend' gevoel


Berry Trifle Waxtart
Wordt omschreven als: een verrukkelijke geur van verse bessen, pittig en scherp, gelegen op een wit bed van heerlijk zacht vanille ijs. 
Mijn mening: heerlijk zoet zoals een snoepje. Ik ruik duidelijk de vanille en bessen erdoor. 


Cosy By The Fire Small Jar 
Wordt omschreven als: een warme mix van gember, kruidnagel en sinaasappel.
Mijn mening: ik hou erg van warme geuren, maar als waxtart kunnen ze soms te overweldigend zijn. Deze is subtieler en dan ook erg lekker voor een winterse avond. Je ruikt duidelijk de kruidnagel en sinaasappel. 


Ze zijn alledrie erg verschillend, maar allemaal even heerlijk! Zo kan ik ook afwisselen in welke stemming ik ben. Hooray voor Yankee Candles! 


Yankee Candle is oa online te koop bij BeautyMelon 



♥ 

7 opmerkingen

  1. Ik vind warme geuren altijd erg lekker. Van deze drie ben ik het meest benieuwd naar Cosy By The Fire Small Jar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo onwijs benieuwd naar de nieuwe kerstgeuren. Heb ook al helemaal zin om die aan te schaffen! Vooral cosy by the fire en winterglow lijken mij heerlijk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh...ze lijken mij heerlijk, ik ben trouwens ook al in kerst stemming :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoewel iedereen er zo enthousiast over is, heb ik nog nooit iets van Yankee Candle geprobeerd. Ik ben wel erg benieuwd. Al die geuren spreken me zo aan maar vooral die Berry Trifle trekt mijn aandacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben nog steeds mijn Lake Sunset geur aan het branden ;-) Maar Snow In Love is idd ook erg fijn van geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. berry trifle klinkt echt geweldig! <3 ik hou van zoete geuren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook enkele waxtarts online besteld van Yankee Candle :-) maar nog niet getest. Moet ik dringend een keer doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.