CURRENTLY LOVING ♥ Oktober '15

woensdag 4 november 2015


Oktober zat vol verrassingen en nieuwe ontdekkingen. Zo kon ik mijn nieuwe iPhone 6s verwelkomen en zijn mijn huid en haren nog nooit zo verwend geweest. De Mythic Oil van L'Oréal heeft me serieus verrast en samen met de Urtekram conditioner heb ik de zachtste haren ooit gekregen. Moest ik toch een bad hairday hebben dat is de droogshampoo van H&M een redder is nood. In no-time heb ik weer volume en zijn mijn haren opgefrist. Een droge, doffe huid werd dan weer opgelost door het Dr. Hauschka masker en nog-in-de-test-modus Kiehl's Midnight Recovery Concentrate. De Naked Skin foundation hielp er dan weer aan om mijn huid egaler te maken. Voilà, de toppers van oktober...





Kiehl's - Midnight Recovery Concentrate


Welk product was jou favoriet afgelopen maand? 






7 opmerkingen

  1. Een aantal dingen heb ik al bij je voorbij zien komen, super dat je ze zo fijn vindt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik blijf je gsm zo mooi vinden <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk op de foto gezet! En lijken me fijne producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijken me erg fijne producten. Ik ben benieuwd geworden naar de droogschampoo van de H&M en de Naked Skin foundation :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel! De droogshampoo lijkt me zo fijn! Hij ziet er ook heel erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhh ik heb ook de iPhone 6s Rose Gold, maar dan in de plus versie. Love it! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie producten allemaal, die droogshampoo wil ik nog wel eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.