PERSONAL | PICTURE MY LIFE OKTOBER '15

zondag 1 november 2015


Een nieuwe maand wilt zeggen dat ik je vandaag weer een klein overzicht laat zien van wat ik allemaal heb gedaan de afgelopen weken. Oktober was vrij druk en november lijkt nog drukker te worden, maar ik heb een hoop leuke dingen gepland dus daar kijk ik wel naar uit! 


De maand oktober startte met het Dr. Hauschka event, waar ik een heel leuke avond heb gehad. We kregen allerlei biologische hapjes die hier even mooi op mijn been liggen haha. 


We kregen heel wat make-up tips en uitleg over enkele Dr. Hauschka producten. Ook kregen we een preview van de kerstcollectie.


Met Karim Sattar, de internationale make-up artist van Dr. Hauschka. Hij ging met iedereen een praatje maken, gaf graag een complimentje en had een flinke dosis humor bij zich. 


Enkele van de lieve collega bloggers die ik daar heb ontmoet! 
Saraya, Naomii en Sara bedankt voor de gezellige avond. Ook was het leuk om Laurence  een keertje te zien en een babbeltje mee te slaan. 


De inhoud van de goodiebag die we meekregen! Voor mijn volgers zat er ook een cadeautje bij, maar deze winactie is ondertussen al verlopen. 


De herfst maakte zijn entree in Coffee Café!


Volgens mij had ik hier een warme chocolademelk (ik ga te vaak om het altijd te onthouden haha) met een stukje chocoladetaart (chocolate overdose!) die ik met mijn zus en nichtje deelde. 


Ik kreeg deze heerlijke Yankee Candle van Beautymelon toegestuurd. Mijn review ervan kon je hier lezen. Nu is het op naar de kerstcollectie!


 Ik had ook een missie deze maand en dat was vliegenzwammen spotten!  Ondertussen heb ik er genoeg gezien haha. 



Samen met Gwen heb ik een stevige herstwandeling gemaakt van ongeveer 9km. Heerlijk zo in de natuur. 


Dit gek rupsje kwamen we tegen. 



I autumn! Het mag nog zo even blijven voordat de winter eraan komt. 



Op de grote markt in Hasselt stond enkele weken geleden een Oxfam stand waar ze chocolade verkochten. Ik nam deze mee en ben sindsdien verslaafd. 


Dagje Antwerpen! Eerste stop was natuurlijk Starbucks. De Pumpkin Spice latte was op, boehoee dus nam ik een warme chocolademelk. 


Feest! Urban Decay is nu ook in Antwerpen te verkijgen bij Ici Paris XL. 


Ik wil ook zo'n make-up tafel!! Sooo pretty


Lunch break. Bagel met avocado, nomnom 


Mijn nieuwe iPhone 6s was eindelijk gearriveerd! Ik ben er nog steeds heel verliefd op. 



Lush goodies ♥ 



Ik kocht deze Pumpkin Spice Latte bij Albert heijn. Niet heel slecht, maar geef me toch maar de real deal van Starbucks!


Pampering session met als afsluiter de Midnight Recovery Concentrate van Kiehl's. Wat een fijn spul. 



Om in het pumpkin spice thema te blijven maakt ik deze lekkere cupcakes. Iedereen was er gek van dus een aanrader om ze een keertje te maken. 



Ik haalde weer wat kleur naar boven en maakte deze look met het Sleek Arabian Nights palette. 


Mijn liefste nichtje Amélie werd afgelopen zondag 1 jaar en dat werd weer uitgebreid gevierd met taart! Ze hield niet van haar kroon dus deze foto is met veel moeite toch gelukt haha. 


Partners in crime.. 
Morgen komt mijn artikel over de Naked Skin foundation online dus nog even geduld!



♥ 

7 opmerkingen

  1. Leuk overzichtje! Ik heb de originele Pumpkin Spiced Latte van Starbucks nog nooit gedronken, dus ik vind die van AH best wel lekker :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je een overzicht maakt en leuk om te lezen (;

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke kaarsen! En waaauwie, je telefoon! Ik heb sinds een paar weken de gouden iPhone 6 en ook helemaal verliefd haha! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw voor het eerst dat ik de roze Iphone 6s zie. Zo mooi is 'ie! Leuk dat je bij het event aanwezig was, ziet er goed uit en de goodiebag ook :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke goodiebag! Wat een fijne goodiebag en die kaarsen van Yankee Candle, hmmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw de rosé gouden iPhone blijft echt een plaatje om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.