Look | Zoeva Cocoa Blend palette

zaterdag 21 november 2015


Eerst en vooral mijn excuses als er de laatste tijd iets minder artikels online komen, maar ik kom er soms gewoon niet toe en ik vind het jammer om dan maar snel iets online te zetten. Foto's maken lukt ook weer een pak minder goed nu het zo goed als donker is eer ik thuis ben (frustratie alom!) en dan zit ik soms een beetje vast. Ik heb me wel voorgenomen om dit weekend me helemaal te laten gaan wat betreft foto's nemen dus dat komt wel goed. Zoals beloofd ben ik jullie nog een ooglook schuldig van het Cocoa Blend palette van Zoeva en hier is hij dan! 


De kleuren die ik heb gebruikt: 
Bitter Start onder de wenkbrauwen
♥ Substitute For Love in acadeboog als overgangskleur en op het bewegend ooglid
Freshly Toast in de arcadeboog en onder het oog (buitenkant)
Beans Are White in de buitenste v-hoek
Warm Notes in het midden van het bewegend oog
Pure Ganache onder het oog 

Verder gebruikte ik nog:
The Balm Schwing Liquid Eye Liner
 Chanel Le Volume mascara


Wat een zalige kleuren! Ik ben er helemaal weg van. Het Cocoa Blend palette is zeker een aanrader.



♥ 

8 opmerkingen

  1. Ik zag je look al op Instagram verschijnen. Prachtige kleuren! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaaaaaf <3 Ik moet ook echt weer looks gaan maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie look heb je gemaakt en je hoeft je niet te verontschuldigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gave foto! Ik vind het helemaal niet erg als er wat minder artikelen/foto's verschijnen als ze zo mooi zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voel je niet verplicht om per sé iedere dag een artikel online te hebben - van wie is dat nodig? Lekker bloggen wanneer JIJ er aan toe bent, het is en blijft een hobby!
    Je look vind ik echt prachtig, wat is dat Zoeva Cacao palette toch mooi zeg! Echt een beauty.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kwaliteit boven kwantiteit, en het is ook belangrijk dat je zelf plezier hebt in het bloggen en achter je artikelen staat :)

    Je hebt er een mooie look van weten te maken! Zoeva paletten zijn ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.