LUSH | 'THE MAGIC OF CHRISTMAS' BUBBLE BAR

zondag 22 november 2015


De meest magische nieuwkomer uit de kerstcollectie van Lush is dit jaar toch zonder twijfel The Magic Of Christmas Bubble Bar. Hij straalt één en al kerst uit en wacht tot je hem geroken hebt. Ik kon niet anders dan hem meenmen natuurlijk, want wie wil nu niet met deze gouden glitter toverstaf in bad? 


" Tover de warme geur van kerst tevoorschijn! Creëer een najaarsschuimbad met kruidnagel en amandel, een extra vleugje magie krijg je door het kaneelstokje. Pitige kaneelbladolie en Fair Trade biologische kruidnagels geven een boost aan je huid en stimuleren je bloedsomloop "
Vorig jaar kocht ik de Magic Wand die dit jaar ook nog steeds te verkrijgen is, maar deze is toch minder feestelijk als The Magic Of Christmas. De stervormige bubble bar is overgoten met gouden glitters en heeft een anijs ster in het midden zitten die omringt is met kruidnagels. Om het helemaal af te maken zit de bubble bar op een kaneelstokje vast waar nog een rood strikje met belletje aan vastzit. Qua uiterlijk verdient deze al zeker een tien op tien! 



En nu de geur ♥ 
Ik ruik een combinatie van amandel, anijs, kruidnagel en kaneel. Kortom: een warme, kruidige geur die me doet denken aan de geur die uit de keuken komt bij kerst. Hier hou ik énorm van! Het geeft me meteen zo een knus, sfeervol gevoel. 




IN BAD 
Het voordeel van een bubble bar is dat je ze meerdere keren kunt gebruiken. Het hangt er ook van af hoeveel schuim je graag in bad wilt of hoe intens de geur mag zijn. Ik doe er meestal wel een 4 à 5 tal keren mee.
The Magic Of Christmas tovert je badwater om in oranje met gouden glitters en schuim. De geur blijft subtiel hangen en is zeker niet overheersend. Van mij mocht hij zelfs wat meer aanwezig zjn. Ondanks er geen verzorgende bestanddelen inzitten droogt deze bubble bar mijn huid gelukkig niet uit. 
Ik was al een beetje in de kerstsfeer aan het komen, maar nu is er geen ontkomen meer aan. Loooo-ve it! 

Eentje voor onder de kerstboom denk ik dan! 

Prijs: €8,95



♥ 

6 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.