StyleTone Box | Oktober 2016

dinsdag 18 oktober 2016


Een nieuwe maand, een nieuwe StyleTone box. Ik maakte een tijdje terug kennis met deze box en mag hem deze maand weer verwelkomen. Deze keer staat hij in het teken van de herfst en is het thema: ontdekkingen. Welke kleuren en trends kunnen we deze herfst verwachten? 


De StyleTone Box zat weer netjes ingepakt en ik vind het idee dat hij steeds door de brievenbus past echt leuk. Zo moet je nooit stressen om een pakketje te missen. Voor mij was het op één item na een hele ontdekkingstocht en ik vind de inhoud deze maand zeker geslaagd.
Voor wie er nog niet bekend mee is: de producten die in de StyleTone box zitten zijn niet getest op dieren


BRUSH CLEANER €4,95
We beginnen meteen met een oude bekende. Ik gebruik namelijk zelf al een hele tijd een brush egg of cleaner en ben hier enorm tevreden mee! Deze handige tool maakt je kwasten echt veel beter en sneller schoon. Leuk dat hij in de box dus, hier heb je al beautylover altijd iets aan.

CHELLA - EYEBROW DEFINING GEL €18 
Het merk Chella is afkomstig uit Amerika, net als de rest van de make-up producten had ik er nog nooit van gehoord. De verpakking ziet er alvast speels uit en trekt mijn aandacht wel. Volle wenkbrauwen die mooi naar boven 'gekamd' zijn zijn deze herfst nog steeds in. Ik gebruik nog niet zolang een wenkbrauwwax om een meer 'natuurlijk' effect te creëren dus deze wenkbrauwgel zal zeker van pas komen. 



HIKARI - BLUSH 'TANGO' €15
Oeh, deze blush trok meteen mijn aandacht. De verpakking deed me aan Bobbi Brown denken en ziet er dus zeker niet verkeerd uit! Wat een knalkleur ook. Bij mij zat de kleur 'Tango' in de box: een helder roze kleur met een matte finish. 
Weetje van de dag: Ik las in het menu boekje van StyleTone dat Hikari japans is voor licht. 


JELLY PONG PONG - LIGHTEN UP €20
Een multitasker! Dit chubby potlood ga ik maar al te graag gebruiken. Je kan hem vergelijken met de Wonder Pencil van NYX. Gebruik hem op je waterlijn, onder je wenkbrauw, op je cupido boogje... hij zorgt voor een highlight effect. Beauty hack van StyleTone: gebruik hem op een ombré lip mee te maken. Breng het potlood aan in het midden van je lippen en breng daarover een lipstick naar keuze aan. 

STARLOOKS - LIP CRAYON 'MAUVETOPIA' €19
En als laatste een chubby lipstick met een herfstige berry tint. Deze lipstick is volledig mat en brengt alsnog fijn aan. Ik heb hem meteen opgedaan en was onder de indruk van het pigment! Voelt fijn aan en blijft prima zitten. 


Ik maakte enkele swatches van het chubby potlood van Jelly Pong Pong, Mauvetopia van Starlooks en de Tango blush van Hikari. 

Ben je ook enthousiast geworden door de inhoud van deze StyleTone Beautybox? Bestel hem dan nog snel via deze link. De box kost €15 per maand en kan je maandelijks opzeggen. 




7 opmerkingen

  1. Ik vind de inhoud er mooi uitzien, de producten ogen luxe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie inhoud en vind zelf de blush en de lipbalm erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n eitje is nog best handig. Vind die blush ook mooi eruit zien! Weer fijna spulletjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke box zeg, vooral die chubby lipstick heeft een mooi Herfstig kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd hoe die lip crayon je staat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie inhoud! De kleur van de lip crayon is echt super mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.