LUSH | Halloween + Kerst shoplog

zondag 23 oktober 2016


Een bezoekje aan Antwerpen wilt ook zeggen een bezoekje aan Lush. Vrijdag had ik een dag congé en trok ik met twee vriendinnen naar 't stad. De dag werd meteen goed ingezet met een Pumpkin Spice Latte van Starbucks en heel wat getetter. De Lush winkel deden we pas op het einde, zodat er geen bath bombs gesneuveld konden worden tijdens het shoppen. Helaas was wel al een heel deel van de Halloween collectie uitgekocht, maar ik heb toch nog heel wat leuks meegebracht.


AUTUMN LEAF BATH BOMB 
Nu ik volop aan het genieten ben van de herfst kon ik deze Autumn Leaf bath bomb niet laten liggen. Hij zou het badwater omtoveren in alle kleuren van de herfst en heeft een erg frisse geur. Als ik een oppepper nodig heb ga ik deze zeker gebruiken. 


PUMPKIN BATH BOMB
Deze was ook nieuw in het Halloween assortiment. Iets met pompoenen en de geur van kaneel heeft meteen mijn aandacht gewonnen. Hij ziet er erg leuk uit (al heeft de mijne precies een wilde nacht beleefd haha) en ik ben benieuwd als hij verrassend uit de hoek komt in bad. 


LORD OF MISRULE SHOWER CREAM
Omdat ik nog een beetje Lord Of Misrule van vorig jaar over had kocht ik deze keer een mini. De producten van Lush blijven namelijk niet zolang goed dus ik wil toch alles tijdig kunnen opmaken. En mijn voorraad douchegels heeft hier ook wel iets mee te maken.
Ik blijf Lord Of Misrule dé Halloweengeur noemen. Kruidig, maar toch zoet door de mix van patchouli en zwarte peper. 


SNOW FAIRY SHOWERGEL
Kan je het geloven, ik als Lush addict dat dit mijn allereerste Snow Fairy douchegel is? De geur van Snow Fairy is me helemaal niet onbekend hoor, want hij wordt ook vaak in bath bombs verwerkt. Het werd dus tijd dat ik deze dit jaar ook mee moest nemen. Zoeter dan zoet en roze, dit wordt vast een mooi sprookje.  


SHOOT FOR THE STARS BATH BOMB 
De Shoot For The Stars bath bomb heeft een make-over gekregen. Ik kon me eerlijk gezegd die van vorig jaar niet meer herinneren tot ik hem even googlede. Wat een verbetering! Deze is prachtig en deed me heel nieuwsgierig worden. Ik weet niet als hij zo mooi als de Intergalactic bath bomb gaat zijn, maar ik heb er hoge verwachtingen van.


Naar wat ben jij het meest benieuwd en wil je graag een review zien? 



11 opmerkingen

  1. Het effect van de laatste bath bomb doet mij een klein beetje denken aan Intergalectic van Lush.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhh wat een mooie koopjes. Je word er toch alleen al blij van als je er naar kijkt! En ruikt, uiteraard. Lord of Misrule kon ik nog niet, klinkt super lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles ziet er zo leuk uit!! Ik vind Lush echt geweldig, maar ik geef het mijzelf nooit haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie producten heb je gekocht! Ik heb hier nog Snow Fairy én Lord Of Misrule staan dus heb ik niet echt iets gekocht. Wel kocht ik de nieuwe Sugar Plum Lipscrub, die ruikt ook fantastisch! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Omg hoe kan een mens hier nou niet hebberig van worden. I want it all! En wat die laatste betreft zou ik van een zéér geslaagde make-over durven spreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Snow Fairy mag uiteraard niet ontbreken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk geshopt! Toen ik er twee weken geleden was hadden ze nog niets van de Kerstcollectie. Ik moet dus snel nog is terug ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben naar alles wel benieuwd! Lord Of Misrule ken ik al en die is echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke shoplog van Lush, lang geleden dat ik daar ben geweest. De PUMPKIN BATH BOMB lijkt me heerlijk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik moet ook eens dringend naar Maastricht voor enkele Lush productjes! Ze zien er weer fantastisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.