HET ULTIEME ME-TIME MOMENT

zondag 20 maart 2016


Een momentje voor jou alleen, vol ontspanning wie houdt daar nu niet van? Ik probeer ze verplicht in te lassen, want er dwarrelt vaak zoveel door mijn hoofd dat ik er nood aan heb. Te drukke dagen of teveel zorgen maken me vaak onrustig en helaas kan ik daar weinig aan doen behalve dan even een dag niets plannen. Wat ik dan juist allemaal doe vertel ik je vandaag. Zondag is dan ook dé perfecte dag om me-time in te plannen. 

Zet je smartphone op stil of zet hem helemaal uit
Meestal zet ik mijn iPhone gewoon stil en leg ik hem ver weg. Al de berichtjes die je binnenkrijgt wil je gewoon even niet beantwoorden net als je social media kanalen checken. Soms is het heerlijk om even daar niet mee in mijn hoofd te zitten.

Doe een geurkaars aan en plof in de zetel met een boek
Geuren werken ontspannend dus ik heb steeds een grote voorraad aan kaarsen in huis. Natuurlijk kan je ook een film of serie kijken, maar ik vind een boek lezen veel rustgevender. Ik val ook altijd sneller in slaap als ik nog in een boek lees.

Pampering session
Een masker moment dat met een scrubbeurt vooraf gaat: my fave! Op me-time dagen vind ik het zowiezo al fijn om geen make-up te dragen en je dan nog verwennen met een maskertje is zalig. 
Ook jezelf een pedicure geven kan wonderen verrichten. 

Neem een warm bad
Op stressy dagen vind ik een warm bad nemen veel relaxerender dan een douche. Vaak gebruik ik dan een badolie, omdat deze voor een groter zen moment zorgt en mijn huid zachter maakt. 

Hoe ziet jou me-time moment eruit? 



6 opmerkingen

  1. Vrijwel hetzelfde. Ik kan echt genieten van een uurtje lezen in pyjama op bed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb helaas geen bad! Me time is voor mij ook gewoon bloggen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles behalve het warme bad, want ik heb helaas geen bad :( ben dan wel zo'n flapdrol die in de douchecabine gaat zitten :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ga vanavond ook serieus een kaars aan zetten en heerlijk ontspannen! ik ben eraan toe! maar eerst nog even knallen in de sportschool

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ojaa MeTime is zo leuk voor te doen, heerlijk ontspannen met een masker en terwijl in bad liggen!
    Krijg er al meteen zin in, hahahaha!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.