Skater Skirt ♥

donderdag 24 april 2014


Ik heb al enkele jaren een favoriet rokje en dat is de skater skirt. Een kort, wijd met plooien rokje die hoog in je taille komt. Ik ben er helemaal weg van en zó blij dat ze deze lente meer en meer te vinden zijn. Niet dat ik moeilijk wil doen, maar ik vind het vaak een hele opgave om iets te vinden wat mij helemaal aanstaat en nu heb ik eindelijk wat meer keuze. Bij H&M heb ik al verschillende skater skirts gezien die erg leuk zijn, maar tot nu toe was mijn maat telkens uitverkocht dus hoop ik er binnenkort toch eentje te kunnen bemachtigen en anders zal het online shoppen worden. (Wanneer kunnen we in België trouwens ook eens online shoppen bij H&M?)
Enkele favorieten:











Nu ben ik wel niet de beste in het combineren van de skater skirt, maar daar wordt aan gewerkt. Meestal hou ik het op een effen topje, maar na wat opzoekwerk krijg ik wel meer inspiratie. Zo vind ik het met een blouse of crop top ook erg leuk en een bloemenprintje erbij maakt het ook meteen fleurig. 

Wat vind jij van de skater skirt?

11 opmerkingen

  1. Ik heb laatst echt een super leuke skater skirt besteld. Kan niet wachten tot ze binnen zijn, vind ze zo leuk!! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahh super cute! ik zie dat echt graag die skater rokjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great skirts! love it! ze zien er prachtig uit ik heb alleen een zwarte! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikeltje, ik vind skater skirts ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er een zwarte in nepleer.. en ik moet bekennen dat ik die nog nooit heb gedragen. :p
    Ik ben echt slecht in combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh fijne inspiratie! Die rokjes zijn leuk :) Alleen vind ik ze net iets te kort voor mijzelf ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat een mooie kleuren, vooral die turqoise! Voor mij zijn ze vaak te kort omdat ik zelf erg lang ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb er eentje van Boohoo in het felroze (de kleur heette 'lipstick') en ik draag 'm zooo vaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is mijn favoriet soort rok :) Ik vind het erg leuk staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooh zo leuk! de skaterskirts zijn ook echt helemaal mijn ding! ik combineer ze vaak met cropped tops of simpele topjes die je er in kan stoppen. dat rokje met de bloemetjes is mijn favoriet! :-) + je blog ziet er goed uit ;-)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. cute he, zal onlangs een lederen bij primark! maar mijn maat was ook weg

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.