Happy List

vrijdag 11 april 2014


Toen ik deze week getagged werd op Instagram om een top 10 lijstje van happy things te posten dacht ik, waarom maak ik er geen uitgebreid artikel van. Ik wil echt wel vaker stil staan om dingen die me blij maken al zijn het maar kleine dingen.
Dus hier is mijn happy list.


Ik word blij van: 
Naar de Ikea gaan - verre reizen maken - pas gewassen kledij of lakens - speel en knuffelmomentjes met mijn nichtje Alyssa - iets lekkers gaan drinken en bijpraten met vriendinnen - perfect parkeren tussen twee auto's - naar de sterren kijken - Bo (de kat) die op me wacht als ik thuiskom - na een half jaar nog eens frietjes van de frituur eten - nieuwe make-up scoren - Oreo ijs en oreo cupcakes - geen wachtrij in de winkel/bij de dokter hebben - festival sfeer - terug kunnen sporten - wandelen of fietsen in de natuur - 30 Seconds To Mars - Pakketjes die zijn aangekomen - foto's kijken en herinneringen ophalen - nieuwe leuke mensen leren kennen die in je leven blijven - een boeket bloemen - de kom met gesmolten chocolade uitlekken - familiemomenten - roadtrips - een 'Good Hairday' - sushi - blogs & bloggen - asmr - series kijken ...


Waar wordt jij blij van? 



Edit: De foto die ik heb gebruikt is er eentje die ik zelf heb gemaakt toen ik op reis in Thailand was. Ook hier word ik blij van als ik terug aan dit mooie land denk!

8 opmerkingen

  1. Ah wat een super leuke lijst <3 Ik word op het moment helemaal happy van het zonnetje die weer lekker veel schijnt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar! Ik word blij van lekker zonder zorgen een dutje doen, dat het niet uitmaakt hoe laat je wakker wordt omdat je toch niets hoeft te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word hier ook helemaal blij van haha. Een bosje bloemen aah kan ik ook zo van genieten.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, wat een lang lijstje! Maar het is goed als je van zoveel dingen blij word :D Ik word héél blij van mensen helpen, shoppen, reizen, bloggen en natuurlijk nog veel meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk lijstje! Heel veel dingen vind ik namelijk ook leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wordt blij van Vakantie, Zon, Kleding, Chanel, Phoebe (mijn kat) en lekker eten :) oohh en cocktails

    Doe je al mee met mijn giveaway? Je maak kans op schoenen naar keuze van de webshop Intreza. En rond 00:00 uur maak ik de winnaar bekend dus doe nog snel mee voor het te laat is☺

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen wachtrij bij de dokter? Dat heb ik echt nog NOOIT meegemaakt! Leuk lijstje :-).

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.