LUSH | Snowie Bubble Bar (Oxford exclusive)

woensdag 11 januari 2017


In Londen waande ik me even in het Lush paradijs, want in Oxford Street ligt namelijk een gigantische Lush store waar je als Lush addict zeker een keer heen moet. Ik nam enkele Lush goodies mee van de kerstcollectie en die bij ons niet te verkrijgen zijn. Snowie is er eentje van. Deze bubble bar stal meteen mijn hart en zonder dat ik het wist heeft hij een bijzondere betekenis. 


LET YOUR BODY BOOGIE
De Snowie bubble bar is namelijk een eerbetoon aan britse zanger/icoon David Bowie. Ik legde de link nog niet direct, maar toch was het snel duidelijk en zullen fans het bliksem logo wel snel herkennen dat op Snowie zijn buikje staat. Ook al behoort deze bubble bar tot de kerstcollectie, hierdoor werd hij toch wat extra speciaal. Erg leuk dat Lush Snowie heeft uitgebracht! 
De combinatie van pittige pompelmoes, neroli en rozenolie deed me helemaal wegzwijmelen. Fruitig en bloemig, een geur die zowel ontspannend als verfrissend werkt. 

In Londen kregen we al even een voorsmaakje van de Snowie Bubble Bar en ik was vooral onder de indruk hoeveel bubbels hij aan je badwater geeft. Je verkruimelt hem onder stromend water zodat de bubble bar goed kan oplossen en voor heel veel schuim zorgt. In principe zou je hem in één keer kunnen gebruiken, maar ik bewaar hem voor nog een keertje bad plezier. 
Geen kleurenpalet in bad, nee deze bubble bar zorgt niet voor het meest spannende resultaat, maar maakt het wel goed met zijn geur en zachte bubbels. 
De sneeuwwitte bubbels voelen fijn aan op de huid en droogt deze allesbehalve uit. 
Best jammer dat hij niet in het vaste assortiment zit, maar moest je hem nog ergens tegenkomen (in Londen dan wel) zou ik hem zeker meenemen. 



♥ 

8 opmerkingen

  1. Oh, fijn dat Lush op deze manier een tribute brengt aan Bowie! Deze zou ik graag willen hebben (even achterwege gelaten dat er geen Londen tripje gepland staat binnenkort en misschien nog wel belangrijker: dat ik geen bad heb, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat mooi dat dit een eerbetoon is aan David Bowie. Ik kende 'm inderdaad ook niet, maar wat een schatje is Snowie! Helaas ben ik net terug uit Londen, aaaahhhh! Malou x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt schattig uit, wel een mooi eerbetoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah wat een schatje! Bijna zonde om te gebruiken, haha. Wat tof ook dat ze zo'n mooi eerbetoon hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah hij ziet er echt mega cute uit zeg! bijna zonde inderdaad om te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou niet zien dat het iets met Bowie te maken heeft, maar het idee is sowieso heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga in maart naar Londen, maar deze zal er dan waarschijnlijk niet meer zijn, helaas! Ik houd anders wel van veel bubbels in bad.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.