PERSONAL | Random Facts #4

woensdag 2 september 2015


Aangezien er terug meer artikels online komen zal er af en toe iets persoonlijks opduiken tussen de reviews door. Ik heb al even geen random facts van mij gedeeld dus het leek me nog eens het ideale moment om de meest nutteloze dingen over mezelf te vertellen haha. Hier gaan we:

  • Ik kan niet begrijpen waarom mensen op de fitness met gewone platte schoenen (wat niets op een sportschoen lijkt) op de loopband staan
  • Als kind hadden we thuis pas heel laat kabel tv, waardoor ik veel naar duitse en engelse zenders keek (gewoon overal waar kinderprogramma's bezig waren). Hierdoor werd ik wel goed in talen!
  • Ik heb ooit in de Mc Donalds gewerkt en dat voor een jongen. Het boeide me zelfs niet hoe lelijk de werkoutfit toen was
  • Al sinds ik een tiener ben heb ik een kleine obsessie voor Engeland (vooral voor de taal, wat ik dus aan het tweede punt te danken heb). Ik droomde er zelfs van om er te wonen
  • Ik volg hierdoor ook het meest engelse YouTubers
  • Enkele jaren geleden ben ik begonnen aan het schrijven van een boek. Ik las het overlaatst terug en het kriebelt weer om het verder te schrijven
  • Ik moet nog steeds huilen als Dobby sterft in Harry Potter (en ook bij Perkamentus en Sneep!)
  • Mijn linkerbeen is ietsje langer als mijn rechter (of was het omgekeerd?)
  • Ik zat vroeger in het zangkoor 
  • Het is erg moeilijk om mij met iets kalm te krijgen als ik nerveus ben voor iets 
  • Ook al heb ik een ontzettend lieve en goede kapster, ik haat het om mijn haren te laten verven en knippen
  • Aangezien het nog 113 dagen zijn tot kerst ben ik volgens mij wel een kleine beetje aan het aftellen. Mijn kerst verslaving wordt elk jaar maar erger! 


♥ 

8 opmerkingen

  1. Leuk om te lezen dit! :) Wat voor boek ben je dan precies aan het schrijven? Herkenbaar die kerstverslaving!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 113 dagen nog maar? :D yay! en grappig dat je bij de McDonalds daarvoor werkte :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook aan het aftellen tot kerst haha! Leuke feitjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen. Kerst over 113 dagen alweer? Wat gaat dat toch snel!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke weetjes, ik ben ook ooit aan een boek begonnen maar niet afgemaakt haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke feitjes, Oo ik verlang ook naar kerst vooral voor de sfeer en al dat lekker eten :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te lezen! De groter wordende verslaving aan Kerst deel ik met je, haha! Maar heb dit ook een beetje met Halloween. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.