Reductin Cellulite | Win + Test samen met mij

dinsdag 21 juni 2016


Cellulite is iets waar zo'n 90% van de vrouwen mee te kampen heeft. Elk jaar net voor de zomer eraan komt haal ik mijn anti-cellulite crème weer naar boven en begin ik gelijk een gek te smeren. Als je dit dagelijks volhoudt zal je wel verschil zien, mijn benen worden er meestal wat gladder door, maar wie hou ik voor de gek als ik zeg dat ik mij hier aan houd? Een crèmeke smeren pakt de cellulite ook niet grondig genoeg aan, want het moet langs binnen aangepakt worden. 
Vorige week maakte ik kennis met Reductin Cellulite, een voedingssuplement dat vooral bestaat uit natuurlijke extracten en komaf maakt met je cellulite. Ik vertel er je vandaag meer over en heb nog een leuke verrassing voor jullie!


Ik heb gelukkig geen extreme vorm van cellulitis, maar het is er wel. Vooral als ik mij in een shortje wil hijsen word ik er keer op keer mee geconfronteerd. 
Hoe ontstaat cellulite nu juist? Wel het kan beïnvloed worden door meerdere factoren: hormonaal, door stoornissen in de bloedsomloop, erfelijk, overgewicht... Mits streng dieet en heel veel sporten kan je je cellulits onder bedwang houden. Maar ik kies toch liever de makkelijke weg. 

Hoe werkt Reductin Cellulite? In het kort: 
  • het bevat bestanddelen die zorgen voor een betere lymfedrainage
  • het bevat Superoxyde Dismutase, een uniek en geoctroieerd product om oxidatie van de vetcellen te verminderen
  • het stopt de lokale ontsteking
  • herstelt de structuur van de lederhuid zodat deze weer soepel en elastisch wordt


Reductin Cellulite bevat actieve bestanddelen zoals oa het kurkuma extract dat de onderhuidse ontsteking vermindert. Het paardenkastanje-en muisdoornextract stimuleren dan weer de bloedsomloop. 



WIN + TEST JIJ MEE? 
Als je de behandeling begint wordt er aangeraden twee keer per dag twee tabletten in te nemen met een groot glas water. Na twee maanden kan je behandeling onderhouden door twee maal per dag één tablet in te nemen. 

Omdat ik over een maandje op vakantie ga ben ik sinds gisteren met de kuur begonnen en ga ik over enkele weken een update doen van het resultaat. 
Wil jij deze zomer ook nog je cellulite aanpakken? Dan heb ik goed nieuws! Ik mag namelijk 3x twee doosjes Reductin Cellulite weggeven aan jullie. Aangezien ik nog maar net gestart ben leek het me leuk om dit met één van de drie winnaars samen te testen. Jou eerlijke mening komt dan samen met die van mij in de update te staan. 


Wat moet je doen om te winnen?
Volg A Beauty To Rock via Bloglovin', Facebook of Twitter
Stuur een mail naar: info@abeautytorock.be en vermeld daarin dat je graag kans maakt en ook als je mijn testbuddy wilt worden
Extra kansen
Deel dit artikel op FB of Twitter

Meedoen kan t.e.m. 26 juni '16. Snel zijn is dus de boodschap. De winnaars krijgen op 27 juni een mailtje van mij!

Reductin Cellulite is te koop bij de apotheek. Prijs per doos: €25,50 (2x20 tabletten)


6 opmerkingen

  1. Ik doe mee! Mailtje wordt gestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het werkt des te beter natuurlijk! Maar ik vrees dat cellulitis met een pilletje bestrijden een beetje hoog gegrepen is, 'k weet het niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe actie! Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd. Ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En getest? Beviel het? Ik heb ze net besteld. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.