Picture My Life - Juli #19

donderdag 31 juli 2014


Ook al is het me soms wat te warm, ik geniet dit jaar echt wel van de zomer en wat vliegt deze toch weer snel om. Ik heb een erg fijne maand achter de rug en dat merk je ook aan de hoeveelheid foto's deze keer. 
Kijk je mee? 



In de zomer maak ik erg vaak salades. Warm avondeten smaakt me dan ook veel minder en salades zijn ook nog eens gezonder. Dit was een salade van zalm, rucola, paprika, tomaatjes, rode kool salade en pijnboompitten. 


Het was mijn verjaardag begin deze maand en ik kreeg veel leuke cadeaus van mijn vriendinnen. Aan mijn familie vroeg ik vooral geld, zodat ik binnenkort eindelijk mijn iPad kan gaan halen!


Raw cacao bonbons gemaakt! Wat mij eraan doet herinneren dat ik ze snel nog eens moet maken. Allemaal gezonde ingrediënten waardoor ik zonder schuldgevoel kan genieten. 


Het regende non-stop op mijn verjaardag dus het dagje Efteling zat er jammer genoeg niet in. Dan het binnen maar gezellig maken. Dit was mijn birthday-look. 


En dit mijn birthday dessert! Tiramisu nom nom. 


Vorige maand opende er een nieuwe Albert Heijn in Genk. Niet enorm ver voor mij dus eindelijk kan ik er eens regelmatig boodschappen gaan doen. 


Guilty pleasure: Peanut M&M's! Als ik niet op let eet ik een hele zak ineens op, met buikpijn nadien natuurlijk. Maar ze zijn zo lekker!


Hier kon je al een artikel over lezen, heerlijk nieuw zomer geurtje van Escada. 


Voor mijn familie hield ik nog een verjaardagsbrunch. Ik hou zelf enorm veel van brunchen dus dit leek me ideaal om te doen. Die chocolade croissants waren trouwens erg snel op. 


Ik maakte ook nog Red Velvet cupcakes voor bij de koffie. Enkele jaren geleden maakte ik voor het eerst een Red Velvet taart die ik eigenlijk beter vond dan deze, maar er kruipt zoveel werk in. Hier zat ik met mijn lief metekindje. 


Mijn lievelingsplaatsje in mijn woning ♥ 


Perfect combo!


In juli hebben we even extreem warme temperaturen gehad. Ik kocht toen een watermeloen die me het weekend door had geholpen haha. Echt, dit is zo lekker en verfrissend als het warm is. 


Geshopt.


Als er één ding is waarvan ik hou in de zomer is het wel terrasjes doen! Het is er wel nog niet zoveel van gekomen, maar die dag was het erg zwoel. Zelfs 's nachts koelde het zo goed als niks af. Ik ging voor een Pinã Colada.


Mijn cirtrusboompje! Ik kreeg deze van een vriendin in april en zocht onlangs pas op als ze ook eertbaar zouden zijn. Ja, dat zijn ze! Ze zijn wat zurig, maar daar hou ik wel van. 


Waar hou je kindjes (en jezelf) mee bezig op warme familie bbq's? Waterballonnen! Ik herinner me dat mijn mama er nog in huis had, want ze kocht deze ooit per ongeluk verkeerd. Dit was zó leuk en een fijne afkoeling. 

In augustus heb ik mijn langverwachte vakantie! De nood en zin begint eraan te komen. Hier kijk ik dus echt wel naar uit. Ook ga ik een dagje naar Pukkelpop en ga ik nog andere leuke dingen met vriendinnen doen. Wat ben jij nog van plan deze zomer?


9 opmerkingen

  1. wat een leuke foto's, je hebt een erg mooi topje aan op die selfie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je lievelingskamer vind ik echt prachting ingericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Je make uptafel ziet er héél leuk uit! En mmm, chocolade croissants! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tiramisu doet me watertanden :)! Je brunchtafel was erg mooi gedekt, heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh geslaagde birthday look, je zag er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie look op je verjaardag & wat een onwijs mooi plekje in je woning <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's!
    Die bonbons zien er echt zooo lekker uit :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke fotos! Die Tiramisu ziet er geweldig uit (mijn lievelingsdessert)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.