Garnier - 1 Week Summer Look Natural Bronzer

donderdag 3 juli 2014


Iedereen houdt wel van een bruin kleurtje in de zomer, al bruint de ene wel al wat beter en sneller als de ander. Ik bruin heel slecht in mijn gezicht, zo zal ik eerder sproetjes bijkregen of grote pigmentvlekken. SPF 50 is voor mij dan ook een must in de zomer. Om mijn gezicht toch een kleurtje te geven gebruik ik graag een crème of de Radiance-Plus Golden Glow Booster van Clarins die ik een tijd geleden reviewde. Uit de Deauty box van enkele maanden terug zat deze getinte zelfbruinende crème van Garnier die ik ondertussen getest heb! 



Eerlijk gezegd durfde ik deze zelfbruinende crème niet direct gebruiken uit schrik dat het ineens too much zou zijn, maar toen dacht ik waarom ook niet het zal best wel meevallen. Hij belooft dan ook een 1 week summer look en niet een maandje bakken in Bali. 
Hoe deze Natural Bronzer gebruiken?
Voor je deze crème gebruikt moet je ervoor zorgen dat je je huid goed gescrubd hebt. Hierdoor zal de kleur ook mooi egaal zijn. Ik breng hem gewoon aan als een dagcrème al hou ik er wel rekening mee dat ik goed op alle plekjes geweest ben en vergeet ik zeker mijn hals en oren niet. 

Hij heeft een handige sluitdop wat hygïenisch werkt en makkelijk doseert. De crème heeft een aangename geur die waarschijnlijk naar abrikozen zou moeten ruiken, maar mij doet hij denken aan van die gesuikerde paaseitjes.


Zo ziet de getinte zelfbruinende crème eruit


En uitgesmeerd.

Het effect is moeilijk om op foto te zien, maar ik merk meteen dat ik een beter kleurtje heb met deze crème. Het ziet er erg natuurlijk uit en ik krijg er een gezonde glow van! Hij valt prima op te bouwen dus die vrees van te bruin ineens te zijn moet je echt niet hebben. Superfijne zelfbruiner is dit!



De 1 Week Summer Look van Garnier is te koop voor €12,99


7 opmerkingen

  1. Klinkt goed! Ik ben benieuwd naar het resultaat op je gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, de resultaat is erg mooi! Is dat op het gezicht ook zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed! Zeker omdat hij een natuurlijk effect geeft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij klinkt erg goed! Ik ben altijd bang om er als een wortel uit te zien als ik iets op mijn gezicht smeer, of met vlekken rond te lopen. Blij te horen dat dit bij deze niet het geval is :).

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.