Maybelline - Terre Indienne

maandag 28 juli 2014


Bronzers ben ik met de jaren meer en meer beginnen te gebruiken. Zeker in de zomer vind ik dat bruin tintje op mijn bleke huid wel fijn. Ik heb wel moeite om de perfecte bronzer te vinden, ze zijn vaak te donker of te oranje naar mijn zin. Maybelline bracht de nieuwe Terre Indienne bronzer/blush uit. Een 2 in 1 product leek
me handig om mee te nemen op reis dus ik wou hem wel graag hebben. Eens zien of hij ook aan mijn voorwaarden voldoet!



De bronzer/blush heeft in ieder geval al een heel mooi patroon en wat me meteen opviel was de geur. Hij is echt wel sterk geparfumeerd! Voor mij is dit niet storend, maar ik weet niet als dit goed is voor iemand met een gevoelige huid. Het had eigenlijk niet gemoeten, maar hij ruikt wel lekker.
Er zijn drie varianten in waarin ik Golden Tropics heb. Volgens is dit ook de lichtste kleur, maar ik ben niet zeker.


Ja, dit zijn de swatches. Ik kreeg ze niet duidelijker op beeld, omdat de pigmentatie echt heel matig is. Er zit een kleine glitter in verwerkt wat ik eigenlijk niet zag in de winkel en ik liever mat heb, maar op je huid zie je er niet zoveel van terug. 


Onder mijn jukbeenderen heb ik de bronzer aangebracht en erboven de blush. Voor een bleke huid vind ik de bronzer wel mooi en natuurlijk ogen al heb ik wel redelijk wat aangebracht. De blush heeft een lief roze kleurtje en is ook niet te fel. Als je het allemaal wat natuurlijker wil is de Terre Indienne zeker wel fijn. 


Terre Indienne van Maybelline is te koop bij oa Kruidvat voor €13,99

8 opmerkingen

  1. Wauw, het patroontje alleen al vind ik super. Op jouw huid ziet het er mooi en naturel uit, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het patroontje is grappig zeg. Wel bijzonder dat het product zo sterk naar parfum ruikt. Dat is voor sommige huidjes inderdaad niet helemaal goed. Het resultaat is lekker natuurlijk op je huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een mooi patroontje en het past erg goed bij je huid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de blusher en bronzer erg mooi staan bij jou :)! Heel natuurlijk en fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De verpakking is erg mooi! De blush en bronzer zelf zien er ook goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er eigelijk zeer goed uit, zeer natuurlijk! Misschien toch eens moeten aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De verpakking is erg mooi :)
    De Blush & Bronzer staat je erg mooi
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.