Ooglook: The Power Of Coral

dinsdag 29 juli 2014


Wie me op Instagram volgt kon deze ooglook al voorbij zien komen. Ik word steeds meer geïnspireerd door geweldige make-up artiesten zoals Samantha van Batalash (hoe geweldig is ze?!) en daardoor probeer ik wat creatievere ooglooks uit. Lees verder als je wilt weten hoe ik deze look heb gemaakt. 


Ik gebruikte:
  • de Eyeshadow Primer Potion van Urban Decay als basis
  • de twee matte bruine kleuren uit het MUA Undressed palette voor in mijn arcadeboog en om al schaduw te maken in mijn binnenste ooghoek. 
  • Uit mijn Inglot palette nr. 67 (paarse shimmer kleur) voor in mijn buitenste en binnenste ooghoek die ik erna uitblend in mijn arcadeboog. Ook gebruikte ik deze kleur onder mijn oog.
  • Het middendeel van mijn ooglid liet ik vrij en daar bracht ik de Jumbo Eye Pencil in White van NYX aan (ontbreekt op foto)
  • Hierover bracht ik nr.366 van Inglot aan. Eén van mijn nieuwe kleuren, waat ik je morgen meer over vertel!
  • Sketch van MAC gebruikte ik als buitenste v-hoek en ook aan de binnenkant van mijn oog om meer dimensie te krijgen.
  • Het Vanilla Pigment (so pretty) van MAC bracht ik in mijn binnenste ooghoek aan
  • De Eyebrow Lifter van Catrice gebruikte ik onder mijn wenbrauwen
  • En als mascara gebuikte ik Le Volume van Chanel


Laat me weten wat je van deze ooglook vind! 




9 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.