MUA - Undressed palette

dinsdag 22 juli 2014



Toen bekend werd gemaakt dat MUA ook naar België zou komen had ik meteen het oogschaduw palette Undressed in gedachten. Natuurlijk was het meteen uitverkocht, maar ik heb daarna ook even getwijfeld om het mee te nemen. Tot dit weekend dan. De kleuren zien er gewoon te mooi uit om te laten liggen en ik ben blij dat ik dat gedaan heb.



Het Undressed palette bevat 12 oogschaduws waaronder 10 met shimmer en 2 matte. Het zijn allemaal heel draagbare kleuren van nude aardetinten tot een donker grijs. Dit zijn voor mezelf ook de kleuren die ik het vaakst gebruik. Echt felle kleuren die gebruik ik maar af en toe. Het zou trouwens een dupe zijn van het Naked 1 palette van Urban Decay, maar dat kan ik niet vergelijken, want dat heb ik niet.
Op naar de swatches waar ik wel veel van verwachtte:


Van links naar rechts:
Puff - Rose Ash - Fawn - Gild - Hazel - Lion


Bronze Ore - Burnished Brown - Tawny - Henna - Fuel - Cold Grey

Wauw! Prachtige pigmentatie! Enkel de matte kleuren zijn wat minder, wat vaak het geval is bij mat, maar de rest mag er zeker zijn. Mij deed dit palette qua kwaliteit meteen denken aan Sleek, al is MUA nog beterkoop. 



Deze ooglook maakte ik met het Undressed palette. 
Je hebt weinig last van fallout en de oogschaduws blenden makkelijk uit. 
Wat wel vaak voorkomt bij budgetmerken en erg spijtig is, is dat de kleuren vaak 'ineen' lopen en je dus niet veel kleurverschil meer ziet na het blenden. Toch vind ik dit een erg mooi palette en is het met de prijs van €5,99 zeker een budgettopper! 



12 opmerkingen

  1. Het is echt een prachtige palette. Ik heb hem ook en gebruik hem vaak met veel plezier <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig palette! Ik blijf het jammer vinden dat ik hem nog steeds niet heb kunnen bemachtigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een prachtig palette. Toen ik een online bestelling bij MUA wilde doen was deze telkens uitverkocht. Vandaar dat ik 'm (nog) niet in mijn bezit heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie look heb je met deze palette gemaakt. Ik wild zee ook nog graag hebben, maar moet een aantal dingen eerst opmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is inderdaad een prachtig palet :)! Ik grijp ook erg vaak naar het mijne terug :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een super mooie palette! Ik heb hem zelf nog niet maar ik denk dat ik hem wel een keer ga aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is echt zo'n fijn palette! Je hebt er een super mooie look mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de kleuren ook héél erg mooi, en het is leuk om te zien dat de pigmentatie (bij de meeste kleuren) goed zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi budget palette, deze wil ik ook heel graaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.