Inglot #366 + #450

woensdag 30 juli 2014



Het voordeel dat er nu een Inglot Store in Hasselt ligt is dat ik gewoon even snel kan binnenspringen en zo stilaan mijn collectie kan uitbreiden. Ik heb nog een freedom system palette te vullen en nam deze keer twee oogschaduws mee. Ook kocht ik de Duraline, waarmee je elke oogschaduw vloeibaar kan maken en dus als eyeliner kan gebruiken. Daarover binnenkort meer! Vandaag laat ik mijn nieuwe kleurtjes zien.



Op voorhand besloot ik om enkel matte kleuren mee te nemen, aangezien ik deze minder heb. Ik wil graag wat meer matte bruine tinten, maar op dat moment waren er eigenlijk net niet veel bruine kleuren of toch niet de kleur die ik mooi vond. 
Ook wou ik graag een matte koraal kleur en die had ik meteen gevonden. Vaak is het bij mij liefde op eerste gezicht en bedenk ik me niet meer. Alle andere kleuren kunnen me dan niet meer bekoren. Dat was dus ook met #366! 
Ik wou nog graag een kleur meenemen en hiermee viel mijn oog dan op #450. Hij is niet mat, maar oh zo mooi. Geen wonder dat het de verkoopster haar favoriet was. 


#366 is rood-koraal. Su-per mooi vind ik hem. Ik gebruikte hem al in mijn ooglook van gisteren, al kwam hij daar wat minder 'fel' over (still learning!)


#450 is een donkere bessen kleur en heeft een pearl finish. Van dit soort kleuren kan ik dus ook niet genoeg krijgen! Voor de MAC kenners, dit zou een dupe zijn van Cranberry.


Swatch #366 - #450

Voor een matte kleur heeft #366 echt een geweldig pigment! Beide hebben dat trouwens, maar dat verwachtte ik ook niet anders van Inglot. Ze zijn niet poederig en zorgen ook niet voor fallout. Mooi resultaat en erg fijn om mee te werken. You gotta love Inglot ♥

13 opmerkingen

  1. That's it, ik moet dringend eens een bezoekje aan Inglot brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei erg mooie kleurtjes! Ik zou ook door de knieën gegaan zijn voor die #450, hij is echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaw mooie kleurtjes! Passen perfect bij deze tijd van het jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. *zwijmel* prachtige kleuren, en zo mooi intens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aparte kleuren! dat is idd leuk aan inglot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurtjes, ik zou dringend eens bij Inglot moeten geraken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn beide echt onwijs mooie kleurtjes. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kleuren ik word steeds nieuwsgieriger naar de producten van Inglot x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waaaauw wat een geweldige pigmentatie! X

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.