Wishlist Non-beauty: eBay - Etsy - Ikea

donderdag 17 juli 2014



Wat is er leuker dan je wishlist samen te stellen? Ik hou ervan om op het internet uren te zoeken naar iets wat ik nog graag zou willen en dan moet het ook niet altijd over beauty en make-up gaan. Vooral op eBay kan je echt koopjes doen, maar ook staat een bezoekje aan de Ikea hoog op het lijstje.


1. Macro Led Ring Flash - eBay: ik weet niet als ik deze graag van eBay zou willen bestellen, omdat hij van ver komt. Toch is de prijs best aanvaardbaar op eBay. Ik wil deze graag om mijn blogfoto's te verbeteren qua belichting. Heeft iemand er ervaring mee? 

2+6. Poster Quote - Etsy: Ik ben er nog steeds niet uit welke quote ik graag wil. Ondertussen ben ik ze allemaal wel afgegaan, maar ik blijf zo een twijfelaar. Waarschijnlijk neem ik er twee of drie, want motiverende quotes moeten in mijn woning komen.

3. iPad (Air) cover - eBay: Ok, eerst de iPad, maar een cover is wel noodzakelijk om ook zo snel mogelijk te hebben. Je vind er voor 10 dollar op eBay dus daar kan ik niet voor sukkelen.

4. Malm ladekast - Ikea: Deze staat al even op mijn Ikea verlanglijstje. Ik wil hem graag in mijn living. Nu heb ik er mijn boekenkast staan, maar die past hier niet meer echt en hier kan ik ook meer in kwijt. 

5. iPhone oplader - eBay: Ik word een beetje gek van mijn iPhone oplader, hij is veel te kort. Echt niet handig dus ik wil een andere die langer is en die ik dan ook overal mee kan nemen. In een roze kleur lijkt me ideaal!


Koop jij vaak op eBay?

11 opmerkingen

  1. die light ring wil ik ook maar ik twijfel om zo één te kopen of z'n grote liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poster 6 heeft een prachtige quote! :)! Must-have!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik koop zelf nooit iets op eBay. Als ik iets wil hebben, laat ik Robby dat kopen, maar da's ondertussen ook alweer eeuwen geleden. Leuke wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je wishlist is echt heel erg leuk. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die malm kast mag ook wel in mijn living komen pronken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk artikel! Ik zou ook wel zo'n light ring willen, en dat schilderij met die quote is echt heel erg tof, daar kun je zoo vrolijk van worden. liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk wishlist! Zo'n ringflits lijkt mij handig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leukk! Ik wil ook zo'n post maken. Hoe heb je de foto's zo gezet? (programma, app?)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.