Random Facts #3

dinsdag 15 juli 2014


Het is al heel lang geleden dat ik nog eens wat random facts over mezelf vertelde. Vandaag is het weer zover. Dit wist je waarschijnlijk nog niet over me:

  • Ik verf mijn haren al sinds mijn zestiende. Het is dus al 14 jaar geleden dat ik mijn eigen haarkleur heb gezien. Ik weet alleen dat het bruin is
  • Vroeger was ik echt een hondenmens terwijl ik nu iets meer voor katten ben aangezien ik er zelf eentje heb
  • Mijn favoriete snoepjes zijn zure dracula tanden
  • Ik kijk al uit naar Halloween (en stiekem ook al naar kerstmis)
  • Mijn eerste boyband crush was Gary uit Take That en zo volgde er nog een hoop haha
  • Vroeger moest en zou ik altijd op de eerste rij staan bij een optreden/concert
  • Ik draag zelden juwelen. Soms heb ik periodes dat ik vaak oorbellen draag en een ring, maar ik vergeet het ook nogal eens
  • Niet dat ik niet trots ben op onze belgische rode duivels, maar volgens mij ben ik de enige die geen enkele voetbalwedstrijd van het wk heb uitgekeken
  • Ik kan genieten van mooie bloemen en planten, maar geef me er zelf geen cadeau, want ofwel vergeet ik ze water te geven ofwel verzuip ik ze (whoops)





9 opmerkingen

  1. Leuk om wat persoonlijke dingen over jou te lezen! Draculatanden zijn erg lekker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je zo beter te leren kennen. Ik draag ook heel weinig sieraden, ik heb echt bergen liggen, maar vergeet het inderdaad vaak. Behalve mijn horloge, die heb ik wel altijd om. En ook bloemen maken mij helemaal happy <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om het persoon achter deze blg beter te leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha tijdens het wk word ik net altijd een voetbalfan, en dan is het weer gedaan :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke weetjes! zelf draag ik ook weinig sieraden, ik heb wel altijd de vlinder ketting om, want daar zit de as in van mijn vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen! Dat van bloemen is heel erg herkenbaar, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vergeet ook zo vaak mijn juwelen, echt zonde want ik heb er zoveel maar ik denk er gewoon niet aan 's ochtends! Hier zure matten for the win ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te lezen! En heee ik verbreek het record: ik heb naar geen enkele match gekeken :p

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dracula tanden zijn super zalig!!
    En van het WK heb ik geen ene wedstrijd gezien.
    Super tof om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.