Estée Lauder - DayWear Advanced Multi-Protection Anti-Oxidant Creme SPF 15

donderdag 24 juli 2014


Wat een mond vol is deze Advanced Multi-Protection Anti-Oxidant Creme SPF 15 van Estée Lauder wel niet! Deze verzorging gebruik ik samen met het Idealist serum en zijn een vaste routine geworden waar ik niet meer zonder kan. De DayWear moisturizer is perfect voor een nieuwe dertiger als mij, want hij beschermt tegen de eerste tekenen van huidveroudering. 


Een doffe huidteint en droogtelijntjes maken plaats voor een jeugdige en stralende huid. 
Wat deze moisturizer zo speciaal maakt is de aanwezigheid van anti-oxidanten. 
Dit zegt Estée Lauder: 

PERFECT GEHYDRATEERD. 
KRACHTIG BESCHERMD. 

Voorkom met het Super Anti-Oxidant Complex
  • Het Super Anti-Oxidant Complex dat de hele dag actief is, is zo krachtig dat geen enkel antioxidant dat wij hebben onderzocht, ook maar in de buurt komt.
  • Ons complex van voor de huid essentiële antioxidanten, waaronder de vitamines C en E, Eukario en EGT, bestrijdt schade door vrije radicalen die kan leiden tot zichtbare veroudering.
  • Neutraliseert elke soort vrije radicaal die de huid beschadigt nog voordat de schade zichtbaar wordt.
  • Dankzij een vernieuwende technologie kan het Super Anti-Oxidant Complex de hele dag worden "gerecycleerd" en biedt het een voortdurende bescherming tegen antioxidanten, lang nadat het normaal opgebruikt zou zijn
Ook bevat hij SPF 15 waardoor de huid beschermt wordt tegen schadelijke zonnestralen. Hier ben ik wel heel tevreden over, al hoop ik in de toekomst dat er een hogere factor in moisturizers verwerkt kan worden. 

De crème ruikt erg fris (de geur van komkommer komt hier wat naar voor) en dat voel je ook op je huid. Ik vind hem erg fijn om aan te brengen, want hij voelt niet zwaar aan. Zoals ik al bij het serum zei, heb ik de indruk dat mijn huid egaler en stralender is sinds ik deze twee gebruik. Droge plekken verdwijnen en mijn huid voelt een hele dag gehydrateerd aan. Grote liefde voor Estée Lauder dus!

3 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.