Eyeliner Challenge #1: Kat Von D Triangular eyeliner

zondag 6 juli 2014


Mijn vaste bezoekers zullen het ondertussen wel al weten dat ik gek ben op eyeliner. Ook al is het soms een heel klusje om een perfecte wing aan te brengen toch kijk ik er altijd naar uit om mijn eyeliner naar boven te halen. Op sommige dagen heb ik hem in een minuutje klaar en er zijn ook van die dagen dat er een hoop wattenstaafjes aan te pas komen. Ik heb besloten om het artistieke in mezelf naar boven te halen en 10 verschillende eyeliner looks ga maken de komende weken. Als eerste komt de driehoek eyeliner geïspireerd op Kat Van D aan de beurt. 



Wie Vera Camilla volgt heeft hem daar ook al zien passeren. Ik vond het er erg leuk uitzien en het leek me vrij 'simpel' om na te maken. 
Als je de YouTube video van Kat Von D bekijkt legt ze je helemaal uit hoe je hem kan bekomen. Ik heb hem ongeveer hetzelfde gemaakt, alleen vond ik het niet zo makkelijk om strakke lijnen te krijgen. 
Misschien had ik dan ook beter mijn gelliner van MAC gebruikt, maar ik ben gewoon voor mijn favoriet van de moment gegaan: de Liquid Liner van Catrice (die matte finish ♥!!). 


Je moet wel een flinke eyeliner aanbrengen om een duidelijke driehoek te bekomen, maar je maakt gewoon je eyeliner steeds dikker tot je tevreden bent. 
Als je een eyeliner challenge voor me hebt: bring it on! De double winged eyeliner komt er in ieder geval binnenkort al aan!

15 opmerkingen

  1. Grappig, Vera Camilla had vorige week dezelfde ooglook gemaakt. Ik vind 't zeer geslaagd en knap dat je hiervoor het geduld hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie look, staat je heel erg stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, het ziet er heel knap uit! Ik doe je dit niet na!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben super slecht in eyeliner dus dit zou mij nooit lukken. Bij jou is het echt heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er wauwie uit! Ik zou het niet kunnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie look, dat heb je goed gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hmz , niks voor mij maar wel eens grappig om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er cool uit! x Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely post,dear!
    Keep in touch xx
    Antonella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat cool! Maar lijkt me zo'n gepriegel, dus denk dat ik het maar niet ga proberen. Heb altijd al moeite om mijn eyeliner gelijk aan te brengen aan beide kanten, dus ik weet zeker dat het met zo'n driehoek in het midden helemaal niet lukt!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.