Maybelline | Affinitone Concealer

dinsdag 2 augustus 2016


Een goede concealer is niet al te makkelijk te vinden. Ik heb stiekem de beste al gevonden (Urban Decay Naked Concealer), maar die is ondertussen op en het is er nog niet van gekomen om hem opnieuw te kopen (lees: bestellen). In Kroatië was ik niet van plan veel te kopen en dat heb ik eigenlijk ook niet gedaan, maar ja zet twee beauty addcits bij elkaar en
kom onverwacht een DM tegen. De prijzen lagen er wat lager als bij ons dus ik kon onmogelijk met lege handen terugkomen. 
Mijn oog viel al vrij snel op de Affinitone concealer van Maybelline. Eentje die ik nog niet kende, maar toch niet nieuw is. 


Ik was eigenlijk op zoek naar de Instant Age Rewind Concealer, hier hoor ik nog steeds zoveel positieve reacties over, maar helaas was hij ook niet in Kroatië te vinden. 
Zelf ben ik wel tevreden geweest over de Fit Me! concealer dus deze zou het toch ook niet slecht kunnen doen? Hopelijk is de verpakking wel beter, want van de Fit me! concealer blijven nog bitter weinig of beter gezegd geen enkele letter meer over. 

De Affinitone lijn van Maybelline was ik bij ons nog nergens tegengekomen, waarschijnlijk hebben ze hem bij ons nooit uitgebracht. Mijn eerste indruk in de DM was goed. Hij leek goed te dekken en de kleur paste ook redelijk goed bij mijn teint. 
Hij kostte 48,90 Kuna wat bij ons omgerekend zo'n €6,50 is. 



NATUREL 
Ik ging voor de kleur 02 Natural. De kleurkeuze was niet enorm. Als ik me goed herinner hadden ze 5 tinten. Naturel is vrij licht en heeft een vrij neutrale ondertoon. 
De sponsen applicator zag er op het eerste zicht niet anders uit dan normaal, maar bij deze applicator zit enkel op het tipje product. Ik breng best veel concealer aan onder mijn ogen dus meestal kom ik hier niet mee toe. Niet erg op opnieuw met de applicator te dippen, maar het viel me wel op. 


Links zonder en rechts mét de Affinitone Concealer van Maybelline

Een drastisch verschil is er niet meteen te zien, maar toch zorgt de Affinitone concealer voor een ophelderend effect. Hij smeert iets stroever uit dan ik gewend ben en voelt ook wat droger aan. Je merkt dat hij de fijne lijntjes hierdoor accentueert. Wél moet ik zeggen dat hij tegen het einde van de dag niet tussen de lijntjes is gekropen, maar nog steeds op zijn plek zit. Op dat gebied is het zeker een aanrader. Als je last hebt van een erg droge huid kan je deze concealer wel beter vermijden. 
Ik vind hem best wel fijn voor dagelijks gebruik, maar voor het betere werk ga ik toch kiezen voor de Naked concealer van Urban Decay. 



♥ 

4 opmerkingen

  1. Ik ben ook erg benieuwd naar de UD concealer. Maar eerst mijn Catrice maar op gaan maken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er best goed uit, maar ik ben ook wel opzoek naar een meer dekkende concealer :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, deze heeft echt een fijne uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De voor en na ziet er goed uit, maar voor mijn donkere kringen heb ik een meer dekkende concealer nodig.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.