NYX | White Liquid Liner

woensdag 24 augustus 2016


Mijn vaste volgers zullen wel weten dat eyeliner niet weg te slaan is in mijn make-up routine. Zelden sla ik een winged eyeliner over en als ik een look maak zonder voel ik me al snel niet compleet. Ik probeer soms wat creatiever uit de hoek te komen en het komt dan wel eens voor dat ik een andere kleur gebruik. Eentje die ik al erg lang wou, maar waar ik moeilijk aan geraakte is een witte vloeibare eyeliner. Ik ben nog niet in de NYX store in Gent geraakt (zal voor volgende maand zijn!), maar ik zag de White Liquid Liner bij FeelUnique staan dus ik twijfelde geen seconde en bestelde hem. Ik hield dan ook in het achterhoofd dat hij hoogstwaarschijnlijk uitverkocht zou zijn in Gent. 


De witte eyeliner trend is niet echt doorgebroken, maar geloof me, het geeft je meteen een frisse look en je kan het met zoveel combineren of er zelf creatief aan de slag mee gaan. 

Het is de eerste keer dat ik een eyeliner van NYX probeer. De White Liquid Liner heeft geen vilten punt, maar allemaal haartjes. Op zich vind ik dat prima werken, je kan er nog steeds een erg fijn lijntje mee zetten, maar ik merk dat het iets minder nauwkeurig is. 
Het pigment van deze eyeliner komt boven mijn verwachtingen uit. Witter en intenser kan bijna niet! Net zoals ik het wou, want er is niets zo vervelend dan een eyeliner waar je tien keer over moet gaan om hem te zien. 


De White Liquid Liner belooft waterproof te zijn en mat op te drogen. Ik ben nog steeds een grotere fan van mat dus hier ben ik blij om!
Ik heb hem ondertussen al enkele keren gebruikt zoals voor mijn festivallook toen ik vorige week naar Pukkelpop ging. De vlog ervan kan je hier terug zien als je wilt. Aangezien het toen redelijk warm was vreesde ik een beetje voor mijn make-up, maar alles zat gelukkig nog op zijn plek 's nachts toen ik thuiskwam! Ik heb zelfs moeite moeten doen om mijn witte puntjes eraf te krijgen met miccelair water. Waterproof it is!


Look met de White Liquid Liner van NYX

Prijs bij FeelUnique.com: €7,50


6 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.