PERSONAL | PICTURE MY LIFE Mei #28

zondag 31 mei 2015


Ik kan niet geloven dat het al een maand geleden is dat ik in Amsterdam zat. Het was weer een heel leuke tweedaagse! In mei ben ik ook redelijk creatief bezig geweest al zeg ik het zelf en maar goed dat ik enkele keren per week ga sporten, want er passeerde ook énorm veel lekkers. 


Iets na aankomst in Amsterdam besloten we nog wat te gaan eten, want op de Beautygloss Party heb je (behalve de cupcakes en magnums) er de kans niet voor. We gingen naar de Burger Fabriek dat iets verder van ons hotel lag. Mmmm, dat was lekker! 



Op de foto met Frances van Foodgloss en Mascha! 
Mijn volledig verslag heb je hier al kunnen lezen. 


's Ochtends gingen we heerlijk ontbijten in de Bakkerswinkel die ook jawel dicht bij ons hotel lag! We waren vooral niet lui haha, al was dit een superkeuze. Beste scones ooit gegeten (niet dat ik ze vaak eet) en superlekkere homemade granola. 


De rest van de dag brachten we al shoppend door in Amsterdam.



Eenmaal terug thuis moest er natuurlijk aan mijn blog gewerkt worden. Zalig om al die nieuwe producten uit te testen en op foto te zetten! 



Ocean Salt is mijn favoriete nieuwe scrub punt 



Ik kreeg Serena's Stijlgids binnen dus begon eraan in het weekend met een gezond ontbijtje. 

LOOKS VAN DEZE MAAND: 


Sleek Matte Me Lip Cream 


Grunge


A Sketch Of Myself 


Een kort bezoekje aan de stad leverde mij dit op. Het Micellair water van Garnier stond in de reclame bij het Kruidvat: 2+1 gratis. Meenemen dus! 


Fruit op een stokje van bij Albert Heijn! Deze zijn zo lekker én een gezond alternatief. 


Iets minder gezond: ijskoffie met caramel en butterscotch taart momentje in de Ikea.


Ik ben mijn interieur aan het pimpen met nieuwe kussentjes, (namaak) schapendekentje, een kader (waarvan ik nog wacht op de quote die erin komt) en een nieuwe wandklok is er ook bijgekomen. 


Pakketje(s) aangekregen met deze mooie producten. Ik ben ze volop aan het testen. 


Geloof me, ik eet ook nog gezond hoor! Deze oreotaart bij Coffee Café kon ik wel onmogelijk weerstaan. Best ever!!! 


Ranonkels ♥


Primark Hasselt opende afgelopen donderdag zijn deuren en ik ging een kijkje nemen. Klik hier voor het verslag. 


Probeersel! Aangezien mijn nagels het eindelijk weer wat beter doen had ik zin om eens een nailart te maken. Het is zo'n beetje een smokey marble effect. Het kon natuurlijk veel beter, maar ik ben hier dan ook geen pro in. 

In juni heb ik nog niet zoveel op de planning staan, maar ik weet alvast dat ik terug wat gezonder ga eten! 

♥ 

2 opmerkingen

  1. Nu heb ik toch spijt dat ik zo geen taartje bij Ikea genomen. Ik weet niet wat mij bezielde om enkel een koffie te nemen want ze lagen echt te lachen naar mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die 'a sketch of myself' vind ik zo ontzettend mooi!
    super leuke foto's <3

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.