De Beauty Budget Tag

dinsdag 19 mei 2015


Een make-up verslaving hebben kan erg kostelijk zijn. Zowel budget als high end, het kan allemaal hoog oplopen.Ik denk tegenwoordig twee keer na als ik iets koop zodat het niet helemaal uit de hand loopt. De Beauty Budget TAG kwam ik tegen bij Bianca en vond hem erg leuk dus vulde ik hem ook in! 


1. Heb je een maandelijks budget om aan beauty spullen uit te geven?
Ik zou niet zeggen dat ik een vast bedrag heb om uit te geven. Ik kijk altijd welke uitgaven ik allemaal heb in die maand en wat ik zou kunnen missen. Bij online shoppen zit dit anders, omdat het zo verleidelijk en makkelijk is leg ik mezelf elke maand een vast bedrag op (wat dan wel maandelijks varieert). 

2. Spaar je voor je beauty aankopen of koop je impulsief?
Dat hangt er vanaf. Het meeste koop ik wel impulsief als ik het echt graag wil. Iets wat al wat prijziger is moet altijd eerst even wachten. 


3. Als je al het geld wat je al hebt uitgegeven aan je stash nu in handen kreeg, zou je dan opnieuw precies hetzelfde aankopen? 
Grotendeels wel aangezien ik veel van MAC heb en daar erg tevreden over ben. Enkel mijn miskopen zou ik natuurlijk daar laten! 

4. Als je heel veel geld te besteden had, aan welke beauty producten zou je het dan uitgeven? 
Lipsticks, mascara's, blushes.. alles van make-up eigenlijk. Ik zou me dan gewoon compleet laten gaan in de Sephora haha. 


5. Stel je krijgt een cadeaubon van €100 die je mag uitgeven in de parfumerie of sephora, wat zou je kopen? 
Ik heb altijd wel een Sephora lijstje. Liefst dan de Sephora van Amerika waar je alles vind. Ik wil zo graag iets van hourglass en Kat Von D proberen. Ook de hele collectie van Anastasia Beverly Hills lijkt me zo mooi. 

6. Als high end producten niet zo duur waren, zouden ze dan nog wel zo aantrekkelijk voor je zijn? 
Aangezien ik soms even enthousiast kan zijn over een budget product denk ik zeker van wel. Het gaat natuurlijk nog steeds om de kwaliteit. 


7. Welk duur product was zijn geld volledig waard?
Le Volume van Chanel. Dit was mijn eerste dure mascara ooit en heb er geen moment spijt van gehad. Ook het Chocolate Bar Palette van Too Faced. Ik heb hier al 9 maanden énorm veel plezier aan. 


8. Welk goedkoop product heeft je compleet verrast? 
NYX Taupe blush! Voor mij de perfecte contourkleur. 


9. Bouw jij je collecties bewust op, bijvoorbeeld enkel lipsticks van MAC, enkel blush van NARS of koop je random producten? 
Ik koop vooral wat in mijn hoofd zegt: I need this in my life! Natuurlijk heb ik voorkeuren van merken (MAC overheerst hier een beetje de stash), maar alles is welkom waar mijn hart sneller voor slaat. 

10. Wat zijn jou tips om niet teveel producten te kopen of teveel geld eraan te spenderen? 
Ik beken dat ik vroeger vaak producten kocht om er een review over te schrijven, maar nu koop ik alleen de producten die ik echt graag wil. Je hebt niets aan producten die je achteraf waarschijnlijk niet meer gebruikt. Ik denk nu altijd twee keer na en zeker als het een prijzig product is. Als beautyblogger kan je moeilijk zeggen: heb ik dit wel echt nodig? Want meestal staat er een kleine voorraad te wachten haha. Maar zoals bij de eerste vraag: hou je budget in de gaten en als het volgens jou kan om er geld aan te spenderen + je gaat het zeker gebruiken dan kan het volgens mij geen kwaad! 

Neem de tag gerust over als je wilt! 


Aan welk beauty product geef jij graag wat meer uit? 
♥ 

10 opmerkingen

  1. Super leuke Tag is dit! Je hebt het ook erg leuk ingevuld

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Taupe van NYX zou ik ook zo graag eens bestellen, ziet er perfect uit als contour kleur. Leuke tag, ik ga hem misschien ook eens doen :)

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah dit is echt een hele leuke tag. Je hebt hem ook heel leuk ingevuld! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Ik heb hem vorig jaar op de kermis bij de grijpertjes gewonnen :)

      Verwijderen
  5. Leuke tag, prachtige foto's & producten :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je hem ook hebt ingevuld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oeh die lipsticks van mac ik smelt! leuk om te lezen meid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke tag om te lezen! Het is inderdaad veel beter om producten te kopen die je later nog zult gebruiken anders is het zonde voor je geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke tag! Ik spendeer zelf ook geen vast bedrag aan make-up, maar ik koop dan ook niet zo heel veel. Ik krijg veel van mijn werk én ik ga van de zomer naar Amerika waar ik lekker wil inslaan haha! Ik ben zelf ook benieuwd naar de Hourglass producten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.