SHOPLOG | BG PARTY + AMSTERDAM

maandag 4 mei 2015


Voordat ik naar Amsterdam vertrok maakte ik nog een lijstje van wat ik graag zou kopen. Dat lijstje veranderde naarmate ik niet alles vond of er meer van verwachtte. Zo wou ik graag Serena's stijlgids, maar vond hem in geen enkele boekenwinkel waar ik inging. Qua kledij heb ik niet veel kunnen kopen, ik zag het na een tijd ook niet meer zitten om nog wat te passen. Toch ben ik wel heel tevreden met mijn aankoopjes! 

Gekocht op de BG Party: 


Philosophy - Renewed Hope In A Jar
Philosophy kan ik nu eenmaal niet weerstaan. Mijn Hope In A Jar potje begint stilaan tot zijn einde te komen dus had ik een geldig excuus om de vernieuwde versie mee te nemen. Als actie kreeg je bij elk Philosophy product dat je kocht het leuke toilettasje waarin een ienie mini Purity reiniger, Microdelivery Peel en Time In A Bottle zat. 


Dr. Van Der Hoog maskers
Je weet misschien wel al dat ik nogal van maskertjes hou en zeker als er nieuwelingen tussen zitten. Die MOET ik dan gewoon proberen! Bij Dr. Van Der Hoog kon je oa 4 maskers voor €5 kopen. 


Beau De L'Or - Divine Sensation
Deze gezichtsspray verfrist, verzacht en verzorgt. Je krijgt er een natuurlijke glow van en je huid wordt lichtjes aangespannen. Ik was hier al lang benieuwd naar en op de BG Party kon je hem voor €15 kopen + kreeg je er een pocket size van mee. 


Tanya Burr - Bambi Eyes False Lashes
Beauty-Licious is een belgische webshop die ik eerlijk waar nog niet echt kende. Ze verkochten er ook Tanya Burr make-up wat ik wel superleuk vond. Ik wou eerst een lipgloss meenemen, maar de kleur die ik wou vond ik niet meteen dus ik ging voor de valse wimpers. De Bambi eyes heb ik bij Tanya Burr zelf al vaak gezien op YouTube toen ze ze pas uitbracht en leken me erg mooi. 

Sleek - Matte Me 'Birthday Suit'
Oh jawel! Eindelijk een Matte Me lipcream kunnen scoren. De kleur Birthday Suit sprak me meteen aan en stiekem heb ik hem gisteren al gebruikt. Review volgt dus héél snel! 


Sleep-In Rollers
Hopelijk is dit geen miskoop, want ik kwam ze al eens ergens tegen ondertussen en het zou niet werken zoals het moet. Deze Sleep-In Rollers zouden je haren volume en een mooie slag geven. Ik zou er niet meteen mee gaan slapen, maar gewoon een tijdje erin laten. 

Het viel dus goed mee wat ik gekocht heb op de BG Party. Hier komt het deel van het shoptripje in Amsterdam zelf: 


Lush - Ocean Salt | Lemony Flutter | Honey Bee Bath Ballistic
Lush was ook op de BG Party aanwezig, maar natuurlijk met een beperkt aanbod dus we besloten in de stad uitgebreid te kijken. Ik wou graag een nieuwe gezichtsscrub, Ocean Salt werd me aangeraden en leek me meteen top! Lemony Flutter miste ik wel dus die namen we voor ons drie mee (en stiekem vroegen we achter drie kleine potjes), want ik kreeg hem nog nooit leeg voordat hij slecht werd. Ook kon ik het niet laten een bruisbal mee te nemen. 


Eichholtz Delicatessen - Oreo Mega Stuff | Cadbury Caramello | M&M's Peanut Butter 
Net als vorig jaar gingen we ook terug naar Eichholtz. Goedkoop is het er wel niet voor deze internationale snoep/chocolade, maar voor een keertje mag het wel. 


MAC - Foundation pompje
Dankzij Ine heb ik eindelijk een pompje voor mijn Estée lauder Double Wear foundation. Ik wist niet dat deze van MAC zou passen, maar dat doet hij inderdaad! 


Steps
Je kan er niet veel van zien, maar er zal wel eens een foto ervan verschijnen! Ik kocht dit kleedje bij Steps Dresses, want ik moest er nog eentje hebben voor de doop van mijn nichtjes volgende maand. De print bevat veel kleurtjes waardoor ik het met alles kan combineren zoals met mijn koraal pumps van Clarks! 


Zo, dit was mijn buit! Naar wat ben jij het meest benieuwd? 

♥ 

18 opmerkingen

  1. Leuke items heb je geshopt. Ik ben wel benieuwd naar de Lush producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat heb je veel leuke dingen gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel benieuwd naar het Sleek product en de gezichtsspray :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen kocht je! Heerlijke lush producten en die jurk ziet er ook erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie items heb je geshopt ben vooral benieuwd naar die Matte Me van Sleek x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh dat jurkje heb ik zien hangen bij Steps, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh, mooie items heb je geshopt! Ik ben heel erg benieuwd naar de Philosophy - Renewed Hope In A Jar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke dingen heb je geshopt! Ik ben benieuwd naar je reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie producten allemaal! X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke dingen heb je geshopt! Ik ben wel benieuwd naar die sleep-in rollers.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je goed geshopt! Die mini's van Philosophy zijn echt heel schattig, ben daarnaast ook erg benieuwd naar de matte liquid lipstick van Sleek!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je veel moois gekocht, de producten van Philosophy lijken me super fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke dingetjes heb je gekocht. Die nepwimpers lijken mij zo fijn! Ook naar de sleep in rollers ben ik benieuwd geworden :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een fijne dingen geshopt! En oooooh die oreo, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke spulletjes heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie aankoopjes, ik ben nieuwsgierig naar de sleep in rollers :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toch veel gekocht! Ik ben ook heel benieuwd naar de rollers. Je artikel doet me er aan denken dat ik nog een nieuw pompje nodig heb van bij MAC. Mijn mama had mijn foundation een tijdje geleden laten vallen en gelukkig was enkel het pompje stuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.