Labello - Fruity Shine Watermelon

woensdag 16 juli 2014


Labello's, waar is de tijd. Het was mijn allereerste lippenbalsem ooit, maar toen ineens moest ik er niks meer van weten. Het lag waarschijnlijk niet aan de Labello's hoor, maar ik had toen last van extreem droge lippen en ze hielpen toen niet. Toen ik een hele tijd terug deze Labello is de BG goodiebag had zitten was ik hem ook weer snel vergeten tot nu. Hij rook zo lekker dus ik kon hem niet meer langer laten liggen. 



De Fruity Shine Labello's hebben echt enkele heerlijke fruitsmaken. Watermeloen is hier dan ook één van mijn favoriete lipsmaak/geur. Ik herinner me die ronde tinnetjes van de tuinen nog (ik denk dat ze nog steeds bestaan) waar ik nog zoveel herinneringen aan heb. Gek hoe geuren dat toch kunnen. Deze ruikt juist zo. 
De Fruity Shine Labello glijdt over je lippen als boter! Zo zacht zijn ze. Je kan ze makkelijk met de Baby Lips vergelijken. Ik vind enkel dat de smaak zo goed als verdwijnt eenmaal je de Labello aanbrengt. Ok, een lippenbalsem dient niet om op te eten, maar toch. Jammer! Hij houdt mijn lippen wel gemakkelijk enkele uurtjes gevoed achter en ook zorgt hij voor een subtiel roze glans. Ik moet mijn mening over de Labello's toch overzien denk ik, want deze is echt heel fijn.

Wat vind jij van Labello?

9 opmerkingen

  1. Deze lijkt me ook echt heel fijn, de verpakking is lekker zomers ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze labello heb ik ook! Ik vind hem iets te zoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een cutiepie om te zien! Deze lijkt me erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmm, watermeloen :)! Wel spijtig dat de smaak niet echt blijft hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze heb ik ook! Ik vind hem heerlijk, ik ben dol op de geur :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn zus heeft deze ook en ze maakte me jaloers met die geur! Ik wil hem ook graag aanschaffen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb deze ook! Zo fijn in de zomer :) X

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.