Ik ben jarig!

dinsdag 8 juli 2014


Dus, mijn laatste jaar als twintiger zit erop. Het twee'tje is ermee weg en vanaf vandaag hoor ik bij de dertigers! Aan één kant vind ik 30 een mooie leeftijd, maar het beangstigd me ook een beetje. Het klinkt al oud, want ik voel me helemaal geen 30 en vind dat ik er eigenlijk ook geen 30 uitzie wat dan wel weer positief is natuurlijk. 
Maar ok, ik moet mij ermee neerleggen. Voor iedereen is het hetzelfde natuurlijk, we worden allemaal ouder. 
Op mijn eigen speciale feestdag heb ik een dagje vrij genomen en normaal gezien zou ik naar de Efteling gaan, maar het weer gaat daar over beslissen dus wanneer je dit leest kan het ook goed zijn dat ik heel ergens anders zit! 
Zaterdag werd ik trouwens al uitgebreid gevierd door mijn lieve vrienden. Totaal onverwacht hadden ze een verrassingsfeestje georganiseerd en ik die dacht dat ik normaal een avondje ging wellnessen met een vriendin. Zo gek om ineens allemaal bekende gezichten te zien, ik had het pas na vijf minuten door. Deze verjaardag zal ik dus niet snel vergeten, of dat hoop ik toch aangezien ik weer een jaar ouder ben haha. 


21 opmerkingen

  1. Gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag vandaag! Wat een mooie leeftijd 30! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heele gelukkige verjaardag griet! geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat, maak er een fijne dag van!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! En hey, life begins at 40 dus je ben nog een fris kuikentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteeerd <3 Hele fijne dag gewenst! En wat leuk dat vrienden een surprise party voor je hadden, dat is nog eens lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte gefeliciteerd, ik wens je een mooie dag toe! <3 en een surprise party is een goed begin van je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd meis! Hoop dat je lekker gaat genieten van vandaag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopelijk heb je een hele fijne dag! gefeliciteerd x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd, een hele fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooh, een heel gelukkige verjaardag. Drie dikke zoenen en welkom bij de club van de dertigers ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je ziet er inderdaad absoluut geen 30 uit (complimentje he!) Ik zag je foto op instagram en je zag er fantastisch uit! Ik wens je een dikke proficiat en ik hoop dat je een leuke dag gehad hebt :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou meid, join de dertigersclub! Het went wel hoor en dan maakt het uiteindelijk ook niet meer uit om 31 of 32 enz. te worden... Gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoera, nog van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een heel fijne dag hebt gehad, maar vooral een ontzettend mooi en gelukkig nieuw jaar tegemoet gaat. Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.