Escada - Born In Paradise

maandag 14 juli 2014


Ik had niet direct in gedachten om een nieuwe zomergeur te kopen, maar sinds ik Born In Paradise van Escada geroken heb kon ik hem niet uit mijn hoofd krijgen. Hij ruikt zó verslavend lekker en het liefst van al zou ik hem elke dag tot de zomer eindigt willen opdoen. 
Wat maakt deze geur nu zo speciaal?



Born In Paradise is geïnspireerd op de welbekende Piña Colada cocktail, say what? Oh jawel en dan weet je al meteen dat kokos hier een grote hoofdrol in speelt.
Born In Paradise wordt omschreven als:
Een betoverende mix van ananas en kokosmelk, gecombineerd met waterachtige, knisperende noten van watermeloen, groene appel en guave, aangevuld met crèmeachtige ondertonen van hout en muskus. 
Heerlijk zoet dus zoals we wel gewend zijn van de Escada geuren. Vorig jaar kocht ik Cherry In The Air, maar als ik eerlijk mag zijn vind ik deze echt heerlijker. Misschien omdat ik de laatste tijd zo gek ben van kokos, dus hier moet je wel van houden anders kan je deze geur beter overslaan. 


Het parfumflesje ziet er mooi zomers uit en rond de dop zit een leuk bloemenringetje wat het geheel fleurig maakt. 
Wat kan ik nog zeggen? Ik HOU gewoon van deze geur en ga hem zeker meenemen op vakantie om er nog mooie herinneringen aan over te houden! 


Voor 50ml betaal je €47,40 bij Ici Paris XL

10 opmerkingen

  1. Je hebt me nu eigenlijk wel heel benieuwd gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken de geur nog niet, maar lijkt me een heerlijk zomers luchtje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne review! Lijkt me een heerlijke geur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah hij klinkt al lekker. Ik wil hem zelf ruiken. De flacon is ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit lijkt me echt een heerlijk geurtje. Het flesje alleen al is een echte beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt mij een heerlijke en zomerse geur. Het flesje is ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben echt heel erg benieuwd naar de geur

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb hier een staaltje van geprobeerd en hij ruikt inderdaad superlekker. Hij staat op mijn wishlist nu ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.