Benefit - They're Real! Push-Up Liner

vrijdag 11 juli 2014


Ook al ben ik weer een jaartje ouder toch is verjaren ook wel leuk, want je hebt de cadeautjes natuurlijk die je krijgt. Eentje daarvan was Benefits nieuwe They're Real! Push-Up Liner (ik weet dat je dit gaat lezen dus dank je wel Ine!). Hij stond ook op mijn wishlist wat dus eigenlijk gelijk staat met hints voor cadeautjes. Ik weet niet als ik mezelf een eyeliner expert kan noemen, maar ik kan er toch aardig mee overweg dus ik ga kritisch zijn!



They're real! push up liner is een gelliner in penvorm. Ik zei onlangs nog dat ik niet zo graag gelliner gebruik, omdat ik er steeds een kwast voor moet gebruiken en soms moet het gewoon snel gaan. Probleem opgelost dus met deze eyeliner! 
Gelliner staat er trouwens voor bekend om gemakkelijk aan te brengen. Zeker als je niet de handigste bent in vloeibare eyeliner dan kan je hier best mee beginnen. 

They're real! push-up liner belooft een hele dag mooi te blijven zitten, waterproof te zijn en makkelijk dicht tegen je wimperrand te raken.


Om product uit de eyeliner pen te krijgen moet je vanonder draaien. Ook het probleem van uitdroging is hiermee opgelost! 


(sorry voor de wazigheid, ik zag pas na het uploaden dat de foto niet scherp was)
Er komt redelijk wat product uit, maar niet genoeg voor mij om een volledige winged eyeliner te maken. 


De gelliner is mat zwart (woohoo). 
Je kan wel fijne lijntjes met hem zetten, maar dat vraagt meer geduld en oefening. Voor mij moet dat persoonlijk ook niet. Geef mij maar een stevige wing! 


Ik moet zeggen dat het even wennen is om met deze gel liner aan de slag te gaan, maar na enkele keren te gebruiken gaat het veel vlotter (een strakke lijn krijgen is hier de uitdaging!). Hij droogt snel op wat het corrigeren dan wel rampzalig maakt, want hij is echt waterproof! Hier heb ik wel even gevloekt (excuses) + als je dan wilt corrigeren dan vlekt hij langs alle kanten. Hier moet je dus rekening mee houden. Ook als je je make-up afhaalt is een waterproof oogreiniger wel geen overbodige luxe.
Ik vind het mat zwarte helemaal geweldig, vooral omdat hij gitzwart is en dat heb ik bij mijn Fluidline van MAC bevoorbeeld niet.
Ook de lash-hugging aplicator zoals ze hem noemen maakt het makkelijk om dicht tegen de wimperrand te gaan aangezien hij wat flexibel is. Geen witte gaatjes dus! 

Het is een eyeliner waar je ofwel dol op bent of eerder door het raam wilt gooien. Het minpuntje dat hij zo snel opdroogt vergeet ik gewoon, want ik ben fan van deze gel liner!


17 opmerkingen

  1. Wow! Je maakt jn een keer zo'n wing! Hoe? Heb je tips? Bij mij mislukken ze haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk heb ik het gelezen. Ik ben blij dat je hem goed vindt. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh waterproof das voor mij echt niet handig haha. Wel super mooi <3

    Liefs,
    Kim/ Vintage & Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een aparte eyeliner is het zeker haha! Maar hij is inderdaad heel mooi zwart en hij droogt niet uit zoals dat áltijd het geval is bij eyeliners. Ik ben ontzettend benieuwd of het wat voor mij is. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem er goed uitzien, maar vind hem niet echt handig voor mijzelf denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er mooi uit maar ik denk dat dit 'systeem' voor een beginner als ik, ietsje te moeilijk is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt alsof je toch enige ervaring nodig hebt! Hij is mooi mat zwart maar ik denk dat hij te 'moeilijk' is voor mij haha! Ik en eyeliner zijn al geen beste vrienden :) Leuke review!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een mooie eyeliner, maar persoonlijk ben ik meer van de vloeibare haha. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb hem zelf ook. Ik vind hem alleen niet zo fijn werken als een vloeibare. Kost mij teveel tijd om met deze een perfecte strakke liner te trekken, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb er al veel over gelezen en hij ziet er wel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga denk ik toch liever voor een vloeibare eyeliner.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij geeft alleszins een zeer mooi resultaat! Ik had al gehoord dat hij wat droog was, daarom twijfel ik nog steeds..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij staat je erg mooi, maar ik vrees dat het aanbrengen bij mij een ramp zou zijn! Volgens mij weggelegd voor de 'gevorderde' eyeliner-lovers :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw wat een mooie finish! alleen jammer dat hij zo snel droogt want ik ben niet zo'n handige met geliger xP

    Xx

    http://laviedemaximee.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw! Hij is echt zwart, maar het lijkt me wel heel moeilijk! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat apart, maar dus echt wel heel zwart! Ik zou het moeilijk vinden om er mee om te gaan denk ik haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.