L'Oréal | Sublime Body 'Incredible Silhouet'

woensdag 29 juli 2015



Met cellulitis heeft zo goed als elke vrouw wel te maken. Het maakt niet uit als je mager bent of net wat molliger. Zelfs sporten doet het niet verdwijnen (en ik maar 40min. puffen en zweten op de crosstrainer). Iedereen kan het hebben en weinig zijn geprezen met een cellulite vrije huid (die zich vooral rond de dijen en billen situeert!). Deze week mag het misschien geen weer zijn om rokjes of kleedjes naar boven te halen, maar vanaf het moment dat het weer kan wil je er natuurlijk op je best uitzien. Ik besloot mijn cellulitis opnieuw aan te pakken en probeerde Incredible Silhouet van L'Oréal. 



Incredible Silhouet van L'Oréal is een hermodelerende anti-cellulite verzorging. Het valt op dat ik steeds terug keer naar de gel-crèmes van L'Oréal, maar ik vond dat ze vroeger voor het beste resultaat zorgden. 
Deze gel-crème vermindert dus niet enkel cellulite, maar zorgt ook voor een slanker silhouet. De huid zou na 1 week gladder en verfijnd zijn en na 4 weken is de cellulite langdurig verminderd. 

Incredible Silhouet bevat:
  • Cafeïne die het afvoeren van vetcellen activeert.
  • Skinfibrine is een netwerk van nylon microvezels die voor een onmiddelijk hermodelerend effect zorgt. 

Je brengt deze gel-crème best met masserende bewegingen aan. Ik had nog een anti-cellulitis roller liggen die ik altijd gebruik voor ik de gel-crème aanbreng. Hierdoor krijg je ook een betere doorbloeding en zou het product beter werken. Deze combinatie vind ik erg fijn.



De gel-crème heeft een superlichte textuur en trekt erg snel in de huid. Er wordt aangeraden je handen steeds te wassen na gebruik, maar ik zou dit automatisch doen, want je handen voelen nadien plakkerig aan. Hij ruikt ook erg fris, ik vind hem heel aangenaam!
Nu wil ik niet meteen mijn blote billen op het internet gooien, dat ga ik jullie besparen, maar dat wilt dus ook zeggen dat ik geen voor en na foto heb. Ik geef in ieder geval steeds mijn eerlijke mening.

Thank God, dat ik geen extreme cellulitis heb, maar gladde, strakke benen zijn wel meer dan welkom. 
Ik gebruik Incredible Silhouet nu enkele weken dagelijks en merk dat hij mijn huid na het eerste gebruik gladder doet aanvoelen. Mijn probleem-zone is ondertussen al wat strakker geworden. Verwacht geen wonderen, dat deed ik ook niet, maar ik zie zeker een goed verschil! 


Prijs: €14,29


2 opmerkingen

  1. Wat fijn dat dit spul ervoor zorgt dat je toch een beetje verschil merkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed. Ik heb het ook niet extreem, maar insmeren is wel een goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.