Picture My Life - December #12

dinsdag 31 december 2013


Oh december, de maand die twee keer zo snel omvliegt als een andere maand. Ik kan niet geloven dat kertsmis alweer voorbij is en dat we morgen het nieuwe jaar induiken. Ik heb nog één Picture My Life voor jullie te goed voor deze maand, al komt het volgend jaar wel gewoon weer terug hoor, no panic!
Kijk even mee hoe ik het jaar heb afgesloten:


♥ voor Purity van Philosophy! Ik zit nu half dus mij kennende ga ik binnenkort weer extra zuinig zijn, misschien toch al eens kijken voor een backup.


Mijn haren kregen een knipbeurt. Er is wel zeker 10cm af, wat voor mij al heel wat is. Ik durfde nog niet teveel ineens, maar het is wel de bedoeling om wat korter te gaan. 


Elk jaar bak ik rond Sinterklaas speculaas. Ik mag het misschien niet zeggen, maar iedereen vind hem altijd heel lekker en ik zelf ook haha. Meestal heb ik een 50 stuks die ik zo goed als allemaal uitdeel. 


Bij mama hadden we een Sinterklaasfeestje voor mijn zus haar dochterje. Hier kreeg ze ook al een adventskalender met chocolaatjes die ze eigenlijk al allemaal wou openen. 


Zó blij met mijn gouden oogschaduw van Chanel!


Mijn kerstboom! Ik had hem al vòòr Sinterklaas gezet, maar het duurt altijd even tot ik hem helemaal af heb. 


Mooie combinatie nagellak!


Verwenmomentje: pure chocolademelk met kaneel en wat marshmallows. 


Mama bracht mijn pakketjes mee die ik altijd bij haar laat leveren aangezien ik overdag werken ben. Ik word er altijd goedgezind van!


Ok, ik moet bekennen dat ik de eerste Hunger Games film nog niet erg lang geleden gezien had. Ik dacht vroeger dat dat zeker niks voor mij zou zijn, maar ik besloot hem nu toch eens te kijken. Hij heeft me echt van het begin tot einde vol spanning doen kijken en wou dus ook zeker Catching Fire gaan zien, wat ik ondertussen heb gedaan. Funny fact: Ik heb een mocking bird pin die hier al superlang tussen mijn rommel ligt en waar ik vroeger niet van wist wat het juist betekende. Zo zie je maar dat je niet alles meteen moet weggooien haha. 


Ik ontvangde het kookboek en dagboek van Bodie Boost. Ondertussen heb ik de inleiding al gelezen en lijkt het mij wel een realistische manier om kilo's te verliezen. Binnenkort hier meer over als ik het begin toe te passen. 


Mijn eerste twee kerstcadeautjes die ik heb geopend!


En mijn kerstlook die je hier al eerder terugvond. 

Vanavond ga ik een rustig oudejaar vieren met familie. Niet zo spannend, maar nieuwjaar zegt me veel minder dan kerst dus zo erg vind ik het niet. 
Wat zijn jullie plannen?

4 opmerkingen

  1. Mooi meisje ben je. Ben best jaloers ^^'
    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Ik vind je haar heel erg geslaagd hoor, en zou gerust nog een stukje korter durven gaan. Bij mij gaat de schaar er volgende week dinsdag in ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha pakketjes zijn zo leuk he, ook al heb je ze zelf besteld, 't is net een cadeautje uitpakken :D

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.