The Best Of 2013 Tag

zondag 29 december 2013


Ik wist even niet hoe ik mijn favoriete producten/make-up/momenten van 2013 in een blogpost kon zetten en besloot zelf een Best Of lijstje te maken aangezien ik er nog nergens eentje vond zoals ik wou. Voor de Beautybloggers onder ons: kijk op het einde even mee als ik je getagd heb!


BEAUTY
1. Welk product in je skincare routine heeft jou verzorging weer wat leuker gemaakt?

Voor mij was dat de Purity reiniger van Philosophy. Ik vind hem heerlijk om mijn gezicht mee te reinigen. Als ik de Clarisonic eerder had was deze waarschijnlijk mijn antwoord, want na enkele dagen te gebruiken ben ik er al helemaal aan verslaafd!



2. Zat er ook een mascara bij die zijn belofte nakwam?

De mascara die er voor mij bovenuit sprong is de Clump Defy van Max Factor. 


3. Het palette dat voor jou op maat is gemaakt?

Het palette wat het meest in gebruik was, is toch wel het Naked Basic palette, maar ook mijn samengesteld MAC palette vind ik super. 



4. Heb je een haar product ontdekt waarvan je zeker backups hebt (zou willen)?

De Extreme conditioner van Redken is nog steeds voor mij de perfecte verzorging voor mijn haren.


5. Je favoriete nageltrend van 2013?

Ik vond veel nageltrends wel leuk, het hoge glittergehalte, de liquid sand structuur, gellak.. Mijn leukste nailart vond ik deze:


LIFE
6. Welk liedje kreeg je in 2013 niet uit je hoofd?

Ik heb er eigenlijk drie. Get Lucky van Daft Punk, Pompeii van Bastille en Do Or Die van 30 Seconds To Mars. De eerste twee doen me aan mijn vakantie in Kroatië denken en geven me een zomergevoel en Do Or Die zet me terug in de festivalsfeer en de 30 Seconds To Mars momenten!


7. Wat was je beste vakantiemoment en waar?

Ik ben in mei naar Kroatië geweest en vond dit echt een prachtige vakantie. Vooral het natuurpark met watervallen in Krka was er voor mij eentje die ik van mijn bucketlist kan doorstrepen.


8. Welke serie heeft je van het begin tot einde kunnen boeien?

Nee, geen typische Griet-serie deze keer, maar wel Orange Is The New Black. Het totale eerste seizoen was ondertussen al uit en heb ik dus als een sneltrein achtereen kunnen zien. 


9. Beste film die je zag dit jaar?

Ik moet The Hobbit 2 nog gaan zien, dus dan is The Hunger Games: Catching Fire hier wel de winnaar. 


10. Als je een nieuw lijstje met voornemens hebt gemaakt, welke staat op nr.1?

Dit jaar heb ik eigenlijk geen lijstje gemaakt, omdat ik me er toch bijna niet aan hou. Ik denk gewoon dat ik altijd probeer om gezond te eten, positiever te denken en meer te sporten (als mijn rug het terug toelaat).

11. Wat was je beste moment van 2013?

Ik maak het mezelf wel moeilijk met deze vraag, want echt één specifiek moment heb ik niet. Alle leuke dingen die ik met vriendinnen heb gedaan, mijn vakantie, weekendje weg, familiemomenten, quality time met mijn metekindje, Werchter en Pukkelpop, 30 Seconds To Mars concert, ... zijn de belangrijkste herinneringen van dit jaar.
Al is er wel iets wat er dit jaar wat bovenuit sprong en dat was mijn blog! Ik blog sinds een jaar zo goed als dagelijks en vind het enorm leuk om te doen. Ik hoop dat volgend jaar er eentje wordt met leuke ideeën en verbeteringen. Ik wil mijn volgers toch wel extra bedanken, want reacties die je als blogger krijgt geven je vaak toch extra motivatie. DANK JE WEL BEAUTIES :)

Neem de tag gerust over als je wilt (zou ik zelfs leuk vinden!).
Ik tag in ieder geval deze bloggers:

9 opmerkingen

  1. aww ik lees je blog met heel veel plezier missy, op naar een mooi 2014 :) En leuke tag heb je verzonnen, bedankt voor het taggen :)

    ik moet toch echt eens die purity cleanser proberen, hoor er overal zoveel goeds over! en ja, clump defy komt defo ook op mijn lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe tag. Ik vond The Hunger Games, Catching Fire ook een top film! Op naar de volgende! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel fijne tag en ik zou die serie ook wel eens willen bekijken :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke tag, die palettes lijken me erg mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dag! Het naked basics palette wil ik ook :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag, die nageltrend vind ik ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb net de eerste aflevering van Orange is the New Black gezien en het is idd een érg leuke serie!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.