The day after Christmas

donderdag 26 december 2013


Tweede kerstdag.. voor mij een beetje een depri dagje. Kerst is voorbij, na er zolang naar uit te kijken zijn de uren vanaf kerstavond gewoon omgevlogen! Positief wel, want dat wil zeggen dat ik een leuke kerst heb gehad. Deze blogpost vandaag draait helemaal om mijn kerst, mijn look, cadeautjes en lekker eten. 

THE LOOK:



Voor mijn outfit trok ik een zwart strapless kleedje van Mango aan en daarover een truitje met kant op mijn schouders van H&M. Voor juwelen enkel oorbellen en mijn zwarte ring. 



Mijn ooglook draaide vooral om goud zoals je hier al voorbij hebt zien komen bij de kerstlooks. Ik voegde wel nog wat paars toe, omdat ik daar plots zin in kreeg. Mijn lippen heb ik nude gehouden met mijn favoriete Babette liptsick van Lime Crime.



Dit zijn de uiteindelijke kerstnagels geworden. Hier zie je Monster Blood van Bourjois met daarover de White Gold & Silver Top Coat van OPI en op mijn ringvinger All Sparkly And Gold van OPI. (er onstond al meteen een deuk op de nagel van mijn wijsvinger, maar daar heb ik daarna nog een laagje van de Top Coat op aangebracht)

THE FOOD:

Hoofdgerecht van kerstavond. Zelfgemaakte kroketjes van mama met rosbief en boontjes. We hadden er ook nog veensbessen bij en hadden ook nog een voorgerecht en dessert.


Kerstdag: Ik had de tafel gedekt, meestal doe ik dat aangezien ik altijd bij mama blijf logeren met kerst. We hadden fondue met lekker veel groentjes.


De hapjes die er klaar voor waren de oven in te gaan!


Vuurwerk op de ijsstronk. Blijkbaar hadden we nog zo ergens een stokje liggen. Ik vind het altijd zo leuk om te zien haha. 

THE PRESENTS:


Mijn eerste twee cadeautjes. Eentje was van mezelf. Ik had nog een cadeaubon van Rituals en ik dacht waarom laat ik het gewoon niet inpakken. Dat maakt het altijd zoveel leuker haha. Ik kreeg ook nog een pakketje van The Body Shop van iemand van mijn werk. Douchegel, scrub en bodybutter van de Strawberrie collectie. 


Hét cadeautje waar ik al maanden naar uit keek! De Clarisonic Mia 2 en nog wel de roze! Toen ik hoorde dat ze bij Ici Paris XL te verkrijgen waren gaf ik de tip meteen door. The Microdelivery Peel van Philosophy stond ook op mijn lijstje en ik kreeg ook nog een cadeaubon van Esprit. Verder heb ik ook nog geld gekregen wat ik zeker kan gebruiken in mijn nieuwe woonst binnenkort. Ik ben heel erg blij en dankbaar met mijn cadeautjes!

Hoe was jullie kerst en wat voor leuke cadeautjes hebben jullie gehad? 

8 opmerkingen

  1. Mooi foto's! Je look is echt mooi! En zo leuke cadeaus! Lucky you!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie look. Toffe cadeau's ook :)
    Ps. Er loopt momenteel een winactie van thebalm op mijn site. Doe je ook mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zag er supermooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke foto's, je zag er erg mooi uit!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie make-up heb je op! En wat een fijne cadeautjes, veel plezier met die Mia 2 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zag je er mooi uit! ook een erg gaaf kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's ! vind je haar erg mooi gedaan en wat een toffe cadeaus ! x

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.