OPI - Matte Top Coat

vrijdag 19 juli 2013



Hij stond al even op mijn wishlist en ja hoor, nu heb ik de Matte Top Coat van OPI eindelijk in mijn bezit! Er bestaan al verschillende soorten en kleuren matte nagellak, maar hoe handig is het als je elke nagellak die je hebt mat kan maken? Ik ben er zeker voor te vinden.



Ik kreeg de Matte Top Coat cadeau voor mijn verjaardag. (Dankjewel Liesje!) In dit pakketje zit ook nog shimmer dust in het goud en zilver, ideaal om wat nailart mee uit te proberen.


Het nagellak flesje is mooi mat en geeft het meteen een chique uitstraling. De matte top coat breng je net hetzelfde aan op je nagels als je gewoon bent, al moet je hier wel precies mee werken. Ik was iets te enthousiast waardoor je soms een stukje vergeet en dat natuurlijk nog glanst dan. Het lijkt op het eerste zicht een gewone topcoat, maar als je even wacht zie je hem mat opdrogen. Hij droogt trouwens ook erg snel. 
Ik vind dat mijn nagels wel leuk aanvoelen met de matte top coat, mat, maar toch zacht. 


Hier draag ik de Matte Top Coat over Paint My Moji-Toes Red van OPI. Je kan hem ook bij andere merken gebruiken hoor, ik had gewoon zin in dit kleurtje! 
Ik ben hier heel blij mee en ga er zeker wat mee experimenteren.

Wat vinden jullie van matte nagels?

4 opmerkingen

  1. Ik vind matte topcoat erg mooi over zwarte nagellak, ik heb zelf die van de hema xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er eentje van miss sporty, 't staat echt super gaaf!

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vindt het een gaaf effect en de opi variant is ook heel fijn

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.