Deauty Box - Juli

maandag 22 juli 2013


Wat was hij er deze maand snel, de Deauty box! Mijn verwachtingen waren deze keer wat hoger door de box van vorige maand, want die viel voor mij persoonlijk wat tegen. 

Deze box is een beetje speciaal, want het is de Deauty respect box. Wat wil zeggen dat de inhoud allemaal natuurlijk en of goed voor het milieu is. Zelfs het menu werd op gerecycleerd materiaal van fruit en noten gemaakt. 



In de box zie je al direct een kortingsbon liggen van The Body Shop waar je 30% krijgt op de nieuwe Color Crush Lipstick!

Ik heb trouwens al boxen gezien waar andere producten inzitten die ik zelf ook liever heb gehad, maarja niks aan te doen. 
Dit zat er in mijn box:



  • The Body Shop - Shea Body Scrub. Ik heb deze scrub ooit al eens gehad en ben blij om deze terug in mijn bezit te hebben! Het is een fijne zachte scrub en shea butter is een erg geliefd product bij TBS.
  • Korres - Nagellak. Deze nagellak bevat alle slechte ingrediënten zoals aceton, silliconen, formaldehyde en tolueen niet en zou je nagels zelfs sterker en gezonder maken. 
  • Avril - Bio oogpotlood. Dit merk is nieuw voor mij, maar ga het zeker wel testen. Ik heb een brons kleur die me wel mooi lijkt voor de zomer!
  • Alepia - Organische zeep. Nog steeds geen grote zeep fan, maar deze bevat geen parabenen of andere vervuilende stoffen. Het proberen waard.
  • Alepia - Lavasteen. Ideaal om je voeten mee te verzorgen, zeker als je last hebt van eelt. Door de droogte verdienen mijn voeten op dit moment wel wat extra verzorging!
Ik vind het een leuk concept! En het is zeker de moeite om ook eens stil te staan wat er allemaal slecht is voor het milieu. Het wordt vaak snel vergeten, maar toch is het zo belangrijk.
Leuk idee Deauty!

Wat vinden jullie van de box? Laat me ook weten wat er in jou box zat! (als het niet hetzelfde is)

7 opmerkingen

  1. Hij ziet er leuk uit! Ik heb hem nog niet gezien, ik ben nog op vakantie :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken deze box niet maar het lijken me fijne producten om te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad een leuk concept, deze box spreekt mij al veel meer aan dan de vorige boxen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een heel mooie inhoud! Misschien wel een van de beste.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave box. Ik had de glossybox en die bodybutter van de bodyshop, had ik er toen al in gekregen :)

    Meld jij je aan voor mijn gratis nieuwsbrief? (max. 1 keer per maand) Dan krijg je gratis mijn e-book toegezonden!

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vindt het een super inhoud behalve de steen had niet gehoeven en de nagellak kleur ziet er super mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.