SourcedBox | Christmas Edition

maandag 26 december 2016


Nog voor we het nieuwe jaar ingaan ben ik alvast begonnen met mijn goede voornemens. Minder suiker en meer sporten gaat de komende maanden mijn motto worden. Ik voel me fysiek niet zo erg lekker in mijn vel en heb weinig energie. December was dan ook een maand vol verleidingen met al dat lekkers dat je wordt aangeboden en in de winkels ligt (laten we het niet hebben over de kerstdiners). Ik ben alvast vanochtend meteen richting fitness gegaan en ga woensdag opnieuw. Nu ik verlof heb moet ik ervan profiteren! Ook een voorraadje gezonde snacks wordt weer aangevuld. De SourcedBox was meer dan welkom en houdt me nog steeds in de kerstsfeer. 



Aangezien ik erg tevreden was over mijn eerste SourcedBox besloot ik de december kerst editie ook te bestellen. Voor het eerst zit er een eigen SourcedBox snack in waar het team achter SourcedBox lang aan heeft gewerkt. Hij zag er meteen feestelijk uit en de box was weeral goed gevuld. Maar liefst 10 gezonde snacks zaten er in de december box.


CHRITMAS SPICE CHOCOLATE BAR - SOURCEDBOX
Zeer benieuwd naar de eerste SourcedBox snack! Een donkere chocolade reep die toch zoet smaakt. Hij bevat pittige sinaasappel olie, rozijnen en een mix van kerst kruiden. 
RAW MILLIONAIRE BITES - LIVIA'S KITCHEN 
De welbekende millionare shortbread op een gezonde manier, met een kruimelige havermout basis, een vulling van dadels en een laagje rauwe chocolade. 
GOJI AND COCONUT BALLS - THE PROTEIN BALL CO.
Proteïne balletjes die een mix van goji en kokos bevatten. Erg smaakvol en geven je langzaam weer energie. 
TOFFEE TREAT NIBBLES - NAKD
Hier heb ik volgens mij de kokos variant al eens van gehad. Deze knabbels bevatten de smaak van toffee met enkel natuurlijke ingrediënten.
GINGERBREAD COOKIES - THE BEGINNINGS
Krokante, smaakvolle koekjes die een feestelijke kruidenmix bevatten. Een perfect winters tussendoortje. 
CACAO BOOST SNACK POT - JAKE'S BOOST
Dit potje bevat krokante Moroccan sinaasappel schijfjes waarmee je het cacao smeersel kan uitlepelen. Geen idee als ik hier fan van ga zijn, maar het idee is wel leuk. 
GINGERBREAD CHAI TEA - BLUEBIRD TEA CO.
Een kruidig maar toch zoete thee. 
CHRISTMAS PUDDING BALLS - SAF RAW
De typische engelse Christmas pudding in een gezond jasje met kruidige, zoete smaken. 
CHOCOLATE COCONUT MILK - CHI 
Een romige chocolademelk vol smaak, perfect voor een chocolade boost.
DARK CHOCOLATE CHIA PUDDING - BE MINDFUEL 
Vol vezels en met chocoladesmaak. Deze chia pudding is makkelijk te maken en lijkt me zelf heerlijk in de ochtend. 


In de box zitten ook weer enkele kortingsbonnen en  uitleg over de snacks. Zoals je kan zien is deze box één en al kerst. Chocolade en veel lekkere kerst kruiden, hier kan je me zeker gelukkig mee maken. 
Hou mijn Instagram Stories in de gaten als je af en toe één van de snacks voorbij wilt zien komen en wilt weten wat ik ervan vind. 


2 opmerkingen

  1. Dit is echt iets voor jou. Na de 1e Nakd bar die mij niet zo goed beviel, weet ik niet of de gezonde snacks aan mij besteed zijn. Ik ga gewoon voor een fruitje gaan :p.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm wat een hoop lekkere dingen erin ♥ Ik vind Nakd bars altijd zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.