Dazzle It Up Christmas look By Maybelline

vrijdag 23 december 2016


Nog steeds helemaal in vakantie modus en mijn Londen tripje heeft me wel wat energie gekost wat meteen opvalt op mijn blog. Ik ga het dan ook even kalm aan doen tot na nieuwjaar. Wel het is te zeggen, ik ga al veel voorbereiden zodat ik het nadien een stuk makkelijker heb! Er komt nog een mega London Haul aan waar ik zelf laaiend enthousiast van word, so stay tuned for that!
Vandaag heb ik nog een kerstlook voor jullie die ik maakte met heel wat Maybelline producten en tevens geef ik een kleine review van ze. 



Ik was nog niet zo bekend met de oogschaduw paletten van Maybelline, maar ik kan je al verklappen dat ik best onder de indruk ben. The Rock Nudes is een mix van nude/donkere, matte, glanzende en glitter oogschaduws. Zelf ben ik het meest fan van de antraciet kleur met glitters in die je uiterst rechts bovenaan ziet. 



Swatches The Rock Nudes
Sommige kleuren vallen wat weg op mijn huid en andere moet je dan weer opbouwen, maar in het algemeen is de pigmentatie van dit palette prima. De oogschaduws zijn redelijk poederig, maar mits goed aftikken nadat je er met je kwast bent in gegaan zorgt dit niet voor problemen om aan te brengen. Ik had de gouden kleur wel liever lichter gezien. Goud is mijn go-to kleur rond de feestdagen, maar voor mij is deze net wat te donker. 


Ooglook met The Rock Nudes palette. Ik bracht trouwens de gouden kleur bovenop de antraciet kleur aan. Ik vond dit wel een leuk effect hebben. De glitters zijn helaas niet heel duidelijk op de foto, maar ze zijn wel aanwezig. 



Volledige look waar ik ook de Vivid Matte Liquid lipstick heb gebruikt in de roze nude kleur 'Nude Thrill'. 
Deze zijn erg fijn! Ik heb van de Vivid Matte Liquid lipsticks al een review geschreven als je er graag meer over wilt weten. 
Van de Maybelline mascara's ben ik al jaren fan. De Colossal Go Extreme! Leather Black mascara heeft een erg dik mascara borsteltje. Dit was even wennen, maar hij doet hierdoor mijn wimpers niet snel aan elkaar kleven. Misschien niet mijn favoriete Maybelline mascara al doet hij het zeker niet slecht!
Nu, mijn favoriete Lash Sensational heeft een feestelijke topcoat uitgebracht. De Celebrate mascara is goud en dus ideaal voor bij kerst of nieuwjaar. Verwacht nu niet dat je wimpers in puur goud veranderen. Het effect is subtiel als je hem over je gewone mascara aanbrengt, maar wel leuk.



The Rock Nudes palette: €16,99
Mascara Colossal Leather Black: €13,99
Topcoat Mascara Lash Sensational Celebrate: € 13,99
Vivid Matte Liquid: €6,99



♥ 

5 opmerkingen

  1. Mooie look heb je gemaakt, maar de kleuren zijn niet helemaal mijn smaak dus ik denk dat ik hem maar oversla dit palette, wel hele goede pigmentatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rock nudes is echt een gaaf palette! Mooie variatie aan kleuren. Je look is super goed gelukt! En ik wens je een heel fijne Kerst :D

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.