Opgemaakt - Februari '15

zondag 8 maart 2015


Al was februari kort toch is het me aardig gelukt wat producten op te maken. Ik nam me een poos terug voor om eerst alles op te maken voor ik nieuwe producten zou kopen (make-up hier niet bijgerekend, maar dat zal wel duidelijk zijn). Het is me erg goed gelukt, want mijn back-ups zijn stilaan op aan het raken! 



KISS ME TONIGHT -PHILOSOPHY
Deze lipbalsem kocht ik vorig jaar op de Beautygloss Party en heb ik sindsdien zo goed als dagelijks gebruikt. Het zat in mijn avondroutine en ik ga hem toch wel missen. Hij is vrij dik, maar bleef daardoor lang op je lippen zitten en maakte ze lekker zacht. 

HYAL-DEFENCE HYALURONIC ACID PROTECTION SERUM -FILORGA
Fijn serum was dit, maar omdat er geen wereldgroot verschil te zien was zou ik het niet kopen. 


NOURISHING OIL CARE LEAVE-ON CONDITIONER SPRAY -DOVE
Het leek alsof deze een eeuwigheid ging meegaan, maar uiteindelijk is deze ontwarringsspray toch opgeraakt. Ik vond hem best ok, hij ontwarde mijn haren wel wat, maar ook niet volledig + hij liet je haren ook gevoed achter wat voor mij niet had gemoeten. Het zorgde ervoor dat mijn haren zwaarder aanvoelden.

BEAUTY ELIXIR - OROFLUIDO
Beste haarolie OOIT! Ik was al maanden aan het uistellen om hem helemaal op te gebruiken, maar omdat ik hem al te lang had besloot ik het toch maar te doen. De geur van deze olie is overheerlijk en mijn haren waren er gek op. Gevoede puntjes en zachtheid: check! Ik ga hem zonder twijfel opnieuw kopen als mijn haarolie van Garnier die ik nu gebruik op is. 


BLUEBERRY SHOWER GEL - THE BODY SHOP 
Ik moest gewoon de douchegel van mijn geliefde bodybutter hebben. Het is vooral een fris fruitige geur voor de zomer. Na een tijdje had ik eigenlijk wel genoeg van de geur. Overkill is nooit goed natuurlijk. 



♥ 

8 opmerkingen

  1. Zitten mooie producten tussen die je hebt opgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Orofluido is geweldig! Er werkt niks beters voor mijn haar. Net als jij maak ik nu wel eerst een ander haarolie op, maar erna, gegarandeerd rebuy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wissel mijn TBS flessen alijd af in de douche, anders raak ik ze ook beu :) zeker de grote verpakkignen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaah die blueberry shower gel <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een mooie producten! Ik ken ze allemaal persoonlijk niet, maar benieuwd ben ik nu wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. TBS douchegels zijn zo fijn! en tijd voor een nieuwe geur dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne producten heb je opgemaakt :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kiss Me Tonight is echt één van mijn favoriete lipbalsems ooit!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.