Philosophy - Kiss Me Tonight

woensdag 21 mei 2014


Het klinkt bijna als een sprookje: Kiss me tonight. Dé lippenbalsem van Philosophy. Nu, hij stond niet echt op mijn kooplijstje aangezien ik hier nog een twintigtal lippenbalsems heb liggen, maar ik liet me toch overhalen op de Beautygloss party door de verkoopster van de Ici Paris Xl stand. 



Ik weet niet als het een trucje was, maar een lippenbalsem die je lippen meer weerstand geeft tegen koortsblaasjes? Natuurlijk was ik toen één en al oor, aangezien ik nog liever een acné aanval krijg dan met een koortsblaas opgescheept te zitten. Ik vond hier niet meteen nog iets van terug, maar Kiss me tonight belooft in ieder geval een topper in hydrateren en zachtheid te zijn. 

Kiss me tonight zit in een mooi Philosophy-achtig potje en is zalmroze. De lippenbalsem is vrij romig waardoor er ook een dikke laag op je lippen beland. Toch is hij zuinig, want je merkt dat je genoeg hebt met één laag. Je voelt hem wel zitten, maar niet dat hij plakkerig is.
Qua kleur maakt hij mijn lippen lichtjes roze en na hem een nachtje op je lippen te hebben zouden je lippen zacht en een mooi gezonde kleur moeten hebben. 

Wat ik er nu van vind?
Zijn vrij neutrale geur die wel iets heeft is niet meteen de meest heerlijke lippenbalsem ooit, maar hij houdt mijn lippen wel lang zacht en gehydrateerd. Alleen vrees ik dat hij mijn all time favourite 'Rosebud Salve' nèt niet van de top duwt. Deze herstelt droge lippen gewoon nog beter.
Als hij iets tegen koortsblaasjes doet kan ik nu nog niet zeggen. Het zou natuurlijk het beste nieuws ooit zijn moest dat het geval zijn, maar ik zal er maar niet te hard op hopen.
Kortom, een fijne lippenbalsem die je lippen zeker kiss proof maakt!




8 opmerkingen

  1. alleen de verpakking is al leuk haha!
    Klinkt als een fijn product

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De naam is wel leuk verzonnen!
    (PS, ik heb je genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award. Zie mijn blog voor meer informatie)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke verpakking en het klinkt ook erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig heb ik nooit last van koortsblaasjes. Ik gebruik eigenlijk überhaupt bijna nooit lippenbalsem. Ondanks lijkt dit product mij wel erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben nog erg benieuwd naar een aantal producten van Philosophy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb deze ook en kan echt niet meer zonder, hij is zo heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb hem ook en vind hem ook heerlijk, al is die van dior toch nog net wat beter naar mijn mening :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.