Andrélon - Go For Texture Beach Spray

zaterdag 17 mei 2014


Dé kapseltrend van deze zomer? Beach hair! Oftwel een kapsel dat lijkt alsof je een dagje op het strand hebt doorgebracht. Warrige golvende haren die je krijgt door het zoute zeewater. Ik ben er wel voor te vinden. Op de Beautygloss Party nam ik de Beach Spray van Andrélon mee. Hij zag er veel belovend uit toen hij op iemand werd voorgedaan dus dat moest ik ook proberen. 

De Beach Spray van Andrélon belooft een warrige textuur in je haar. Nu ben ik niet de meest handige op gebied van kapsels, maar dit is mijn manier om beach hair te krijgen:
Nadat dat ik mijn haren gewassen heb en ze handdoekdroog zijn breng ik eerst een volume mousse aan aangezien mijn haren vanboven vaak meteen plat gaan liggen. Deze mousse zorgt ook dat de golven beter blijven zitten. Ik heb wel al van mezelf vrij golvend haar, maar dat ziet er nét niet stylish genoeg uit haha. Daarna spray ik de beach spray over heel mijn haren en knijp ik het product erin zodat het warrig wordt. Als je 's avonds je haren wast kan je ook een vlecht in je haren doen dan krijg je vanzelf golvende haren. Ik heb wel nog met mijn stijltang golven bijgemaakt, omdat ze alleen vanonder zaten bij mij. Als mijn haren helemaal droog zijn doe ik nog wat van de spray erin om het extra warrig te maken.

Van messy haar gsproken! 
Dit was mijn resultaat. Het lijkt er inderdaad wel op alsof ik een dagje aan zee ben geweest. 


En zoals ik het het liefst heb: beach waves aan één kant. 


Wat vinden jullie van beach hair? Iets voor jou?

10 opmerkingen

  1. Beach hair vind ik altijd mooi, lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind beach hair super! En dit staat je ook erg mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het resultaat is erg mooi! Worden je haren er niet alleen vet van? Ik heb een andere variant van Andrélon gekocht en daar worden mijn haren ontzettend vet van :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij worden mijn haren eigenlijk van elk haarproduct wat ik extra gebruik sneller vettig, bij deze ook, maar niet extreem.

      Verwijderen
  4. Staat je super! Ik vind het resultaat heel erg mooi, maar mijn haar wordt altijd zo droog en klitterig van een beach spray...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi resultaat en het ziet er erg naturel uit :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi, ik ga deze spray ook snel een keertje kopen en het uitproberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.