Supereyes - Soap & Glory

vrijdag 4 oktober 2013


Als ik elke dag zonder wallen onder mijn ogen zou mogen opstaan zou ik zielsgelukkig zijn, maar jammer genoeg is dat niet het geval. Zeker bij een slechte nachtrust merk ik dat meteen aan mijn ogen: ze zijn meer opgezwollen en ik zie er ook nog extreem moe uit.
Ik gebruik al jaren een oogcrème/gel. Ik kan gewoon niet zonder en het is een routine geworden die ik niet meer eruit krijg. Aangezien ik mijn laatste jaar als twintiger in ga is dat niet zo een probleem en juist een aanrader.

Vandaag stel ik jullie mijn favoriete ooggel voor: Supereyes van Soap & Glory.


Supereyes is een moisturizing gel die instant action belooft. Het engelse merk Soap & Glory vind ik trouwens erg leuk! Ik was al dol op hun scrub.
Het is een redelijk groot potje (van 15ml), waar ik nu al echt superlang mee doe en ik zit volgens mij nog maar half. 
Ik breng hem elke ochtend aan en het geeft me meteen al een verfrissend gevoel onder mijn ogen. Hij is voedend, maar zeker niet teveel en hij trekt snel in. Ik ga niet zeggen dat het een wondermiddel is en mijn wallen compleet doet verdwijnen, maar bij deze ooggel zie ik wel vermindering, mijn ogen zijn minder puffy en krijg ik een wakkerdere blik. Voor mij is hij in ieder geval erg fijn.

Jammer genoeg is Soap & Glory niet in België te verkijgen. Ik kocht hem geloof ik bij Douglas in Duitland vorig jaar. Als je het ergens tegenkomt zeker eens uitchecken! 

4 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.