Deauty 'Vitality' Box - Oktober

zondag 27 oktober 2013


Ik kreeg weer een pakketje van Deauty aan die deze maand staat voor energie oftwel de Deauty Vitality Box! Nieuwsgierig als altijd was de doos weer in één twee drie geopend en kon ik deze beauties bewonderen.


Via facebook wist ik al vrij zeker dat er een product van Nuxe in zou zitten, maar mijn oog viel ook meteen op Redken, grote favoriet voor mijn haren!
Effe opsommen wat er allemaal inzit:

  • Redken - Color Extend Magnetics Haarmasker 30ml
Herstellend haarmasker waardoor je haarkleur terug gaat schitteren. Perfect voor mijn ombré haar lijkt me.
  • Nuxe - Crème Prodigieuse - 15ml
Deze besteller crème hydrateert, verkwikt en beschermt tegen oxidatieve stress wat de voornaamste reden van huidveroudering is.
  • Klorane - Kinine Shampoo - 100ml
Stimulerende en versterkende shampoo die haaruitval tegengaat.
  • Etat Pur - Actif A62 Ellanginezuur - Full Size
Ellanginezuur is een krachtige antioxidant die verstevigend werkt en zorgt voor een stralende en frisser uitziende huid. Ideaal voor een verzwakte, doffe rokershuid.
  • Jeanne En Provence - Douchegel - 50ml
Naar perzik en abrikoos ruikende douchegel die rijk is aan essentiële oliën, waardoor deze extra zacht is voor je huid.
  • Plante Sytem - Oogcontourgel tegen donkere kringen - Full size
Ooggel die zowel rimpels als wallen aanpakt en de gevoelige huid onder de ogen stimuleert en verstevigt.

Deze producten klinken allemaal heel erg belovend en ik wil ze meteen al proberen. Het meest benieuwd ben ik naar het haarmasker van Redken, de Crème Prodigieuse van Nuxe en het ellanginezuur van Etat Pur. 
Dikke duim voor de Deauty Vitality Box!

Welk product spreekt jou het meeste aan? En voor degene die de box ook hebben, wat vonden jullie ervan?

11 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.